szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Facebook egy komoly eredményt ünnepel: a Messengeren már több mint 2 milliárdszor használták az alig több mint 2 hónapja bevezetett lájkolós újítást.

Március végén lett elérhető az a funkció, amely a facebookos reakciókhoz hasonlóan a Messengeren is lehetővé tette a lájkolást és más, szmájlis reagálást. Nem volt ez tehát olyan rég, ehhez képest a közösségi oldal bejelentette: a felhasználók tízmilliói már több mint 2 milliárdszor használták ezt a funkciót.

Az újítás tehát nagyon bejött, és erről érdekes statisztikákat is közzétett a Facebook. Az alábbi képen például a népszerűségi lista látható, a legtöbbször tehát a szivecskés szmájlival reagáltak a felhasználók.

Facebook

Szerdánként használják ezt a funkciót leginkább az emberek, és vannak olyan tartalmak, amelyeknél megvannak a kedvencek: linkekre, cikkekre a sima mosolygós szmájlival reagálnak, a “wow” reakciót pedig a GIF-ek, videók és fotók kapják legsűrűbben. A sima szöveges üzenetek kapják egyébként a legtöbb messengeres reakciót.

A 18-24 éves korosztály körében különösen népszerű ez a funkció, az ide tartozók kétszer sűrűbben használják, mint az idősebbek.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!