szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak. A két platformon át a társaság a hét minden napján, napi 24 órában nyújt segítséget.

Tavaly a légitársaságok között elsőként döntött úgy a KLM, hogy Facebook Messengeren is biztosít bizonyos ügyfélszolgálati funkciókat. A vállalat adatai szerint ennek tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait a Messengeren keresztül. A KLM oldalon foglalók 10 százaléka választotja a Messengeren keresztüli visszaigazolást, a beszállókártyák 15 százalékát is a Facebook szolgáltatásán keresztül küldte a vállalat.

E mellé most becsatlakozott a Twitter és a WeChat is. Az utasok mostantól ezeken a felületeken hozzájuthatnak repülőjegyeikhez, a beszállókártyáikhoz, valamint értesítéseket kaphatnak a járatokról – holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai nyelven. Az új szolgáltatás minden KLM utas számára elérhető, aki a KLM.com oldalon foglal jegyet, és az információáramlást a Twitteren vagy a WeChaten keresztül kéri.

©

A KLM-nek 2,2 millió rajongója van a Twitteren, és több mint 25 ezren említik a vállalatot hetente a platformon. 2014-ben nyitotta a légitársaság WeChat oldalát, ahol az ügyfélszolgálat non-stop válaszol a kérdésekre, valamint vállalati híreket és ajánlatokat oszt meg. A WeChat Kínában az első számú social media felület, havi 938 millió aktív felhasználóval. A KLM-nek ott 120 ezer rajongója van, és heti 6 ezer kérdést intéznek hozzájuk a felhasználók.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
hvg.hu Tech

Wifi került a KLM Dreamlinereire

A Holland Királyi Légitársaság új Boeing 787-es repülőgépein már elérhető a fedélzeti wifi szolgáltatás. A KLM bejelentette, hogy 2017-től a hosszú távú flotta összes járatán kiépítik a vezeték nélküli internetkapcsolatot.