szerző:
hvg.hu

A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak. A két platformon át a társaság a hét minden napján, napi 24 órában nyújt segítséget.

Tavaly a légitársaságok között elsőként döntött úgy a KLM, hogy Facebook Messengeren is biztosít bizonyos ügyfélszolgálati funkciókat. A vállalat adatai szerint ennek tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait a Messengeren keresztül. A KLM oldalon foglalók 10 százaléka választotja a Messengeren keresztüli visszaigazolást, a beszállókártyák 15 százalékát is a Facebook szolgáltatásán keresztül küldte a vállalat.

E mellé most becsatlakozott a Twitter és a WeChat is. Az utasok mostantól ezeken a felületeken hozzájuthatnak repülőjegyeikhez, a beszállókártyáikhoz, valamint értesítéseket kaphatnak a járatokról – holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai nyelven. Az új szolgáltatás minden KLM utas számára elérhető, aki a KLM.com oldalon foglal jegyet, és az információáramlást a Twitteren vagy a WeChaten keresztül kéri.

©

A KLM-nek 2,2 millió rajongója van a Twitteren, és több mint 25 ezren említik a vállalatot hetente a platformon. 2014-ben nyitotta a légitársaság WeChat oldalát, ahol az ügyfélszolgálat non-stop válaszol a kérdésekre, valamint vállalati híreket és ajánlatokat oszt meg. A WeChat Kínában az első számú social media felület, havi 938 millió aktív felhasználóval. A KLM-nek ott 120 ezer rajongója van, és heti 6 ezer kérdést intéznek hozzájuk a felhasználók.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
hvg.hu Tech

Wifi került a KLM Dreamlinereire

A Holland Királyi Légitársaság új Boeing 787-es repülőgépein már elérhető a fedélzeti wifi szolgáltatás. A KLM bejelentette, hogy 2017-től a hosszú távú flotta összes járatán kiépítik a vezeték nélküli internetkapcsolatot.

Doku360: "Nem lehetett nem elmondani a legsötétebb titkodat"

Doku360: "Nem lehetett nem elmondani a legsötétebb titkodat"

Körözött Audival, kicserélt rendszámmal és hamis forgalmival akart átjutni Röszkén

Körözött Audival, kicserélt rendszámmal és hamis forgalmival akart átjutni Röszkén

Mi az a perec, és mit keres ma a Google főoldalán?

Mi az a perec, és mit keres ma a Google főoldalán?

Magyarországon is debütál a kerekesszékes és a műlábas Barbie

Magyarországon is debütál a kerekesszékes és a műlábas Barbie

Vigyázat, nagyfeszültség! Teszten az első igazi elektromos Audi

Vigyázat, nagyfeszültség! Teszten az első igazi elektromos Audi

Tiborcz István elmerült a budai vendéglátásban, az Origo átjátszásánál bizonyított barátja segíti

Tiborcz István elmerült a budai vendéglátásban, az Origo átjátszásánál bizonyított barátja segíti