Irán visszalőtt: Az amerikaiak katari bázisát érte rakétatámadás
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Az Aviation Safety Network adatai szerint 2017 minden eddiginél biztonságosabb év volt a polgári repülésben. Sajnos azért így is voltak súlyos balesetek. A szervezet ábráiból kiderülnek a részletek is.
A repülésbiztonsági vállalat első grafikonján a halálos áldozatot követelő repülőgép-szerencsétlenségek száma látható, 1946-tól 2017-ig. Mint látható, a balesetek száma a kilencvenes évek közepe óta szinte folyamatosan csökken. A trendet leginkább az ötéves átlagot jelző piros vonal mutatja.
A második ábrán a tavalyi tíz baleset elhelyezkedése látható, a harmadikon pedig a szerencsétlenségek dátuma, országbéli helye, az érintett repülőgép típusa, illetve az áldozatok száma szerepel.
Az utolsó ábra azt mutatja, hogy a repülési folyamat mely fázisában következett be a baleset. Klasszikusan a felszállást (takeoff) és a közvetlenül utána következő emelkedést (initial climb), valamint az ereszkedés-landolás (approach, landing) idejét tartják legveszélyesebbnek. Tavaly is ezekben a fázisokban történt a legtöbb baleset.
A repüléstől ugyan sokan félnek, de mint a számok évek óta mutatják, nem azért, mert sok repülőbaleset történik. Itt talál néhány érdekességet, illetve azt is megtudhatja, hova érdemes ülni a repülőn, hogy még akkor is jó esélye legyen a túlélésre, ha valami baj történik a géppel.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Korábban Lázár János azzal vádolta meg őket, hogy túlterheléses támadást indítottak az EMMA rendszere ellen.
Lázár János tiszás hőbörgésről és hobbivasutas dünnyögésről írt a Facebookon.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.