Folytatódik a reklámháború: az Apple ismét a konkurenseket fikázza rövid videóiban
Nincs vége a piszkálódásnak: néhány napja felkerült két új videó a YouTube-ra, amely szerint mind az az App Store, mind az iPhone fotózási képessége lepipálja a konkurenseket. Persze hogy a Google Play és az androidos készülékek jutnak az eszünkbe.
hvg.hu
Ideje iPhone-ra váltani. Valahogy így összegezhető az Apple két új reklámjának mondanivalója. Mindkét hirdetés mindössze 15 másodperces, de ennyi idő is bőven elég az Apple-nek arra, hogy hirdesse termékei „felsőbbrendűségét”.
Az egyik videó egy alkalmazásboltot (vélhetően a Google Playt) veti össze az App Store-ral, ami sokkal biztonságosabb az előbbinél.
A másik szösszenetben két különböző operációs rendszerű telefonnal fotóznak, az első a „te telefonod” (androidos?), míg a másik egy iPhone, és valószínűleg egy iPhone 8 Plus vagy egy iPhone X, ugyanis a hirdetés külön is felhívja a figyelmet a portrait Lighting funkcióra. Az iPhone-nal annyira jó portréfotó készíthető (legalábbis a hirdetés szerint), hogy a másik telefonnal fotózkodó hölgy is inkább ezt választja.
Büszkén hirdeti magát Budapest legelőkelőbb éttermei közt a Nobu, az étterem alapvetés a világsztárok között is. Most betekintést kaptunk arról, hogy az alapító Nobuyuki Matsuhisa szellemében hogyan készül náluk a japán konyha egyik legegyszerűbb, mégis legelőkelőbb fogása, a szasimi.