Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Az Apple két reklámvideót is készített az iPhone 11 Próhoz. Az új csúcstelefonjukhoz zöldségeket, gumikacsákat és egy esküvői tortát is hozzávágtak.
Múlt héten rántotta le a leplet az Apple az idei évre szánt iPhone-okról, amelyek közül a legerősebb az iPhone 11 Pro. A szeptember 20-tól elérhető készüléket persze már promózza is az Apple, igyekeznek kedvet csinálni a készülék(ek)hez.
A reklámvideókat egy szélcsatornában forgatták le. Az elsővel azt igyekeznek megmutatni, hogy a telefon mennyire strapabíró: különböző tárgyakat reptetnek a telefonnak, kezdve a zöldségektől a hétköznapi tárgyakon át egészen egy esküvői tortáig.
A második már inkább tűnik edukatív reklámnak, a videóban ugyanis a készülék kamerarendszerének képességeit mutatják meg. Ennek köszönhetően látható, mi a különbség a "normál", a széles látószögű és az ultraszéles látószögű lencse között, és azt is, milyen képet készít a telefon éjszaka, nagyon kevés fény mellett.
A nemrég bemutatott új iPhone-ok magyar árait itt találja.
Ha kíváncsi az Apple újdonságaira, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A dolgozók több mint kétharmada nyilvánított véleményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.