Az egyik legnagyobb horvát nyaralásokra specializálódott szállásközvetítő oldal, az Adrialin mindössze két-három nappal az indulás előtt, e-mailben értesíti a nyaralókat, ne utazzanak el, mert a szállásuk nincs kifizetve – írja a Telex.
A cikk szerint az Adrialin a koronavírus-járványra és az okozott nehézségekre hivatkozik, illetve arra, hogy a cég, az Adrialin GmbH Lucerne esetében átszervezési eljárás indult, aminek – állításuk szerint – az a célja, hogy a szállásért befizetett összeget heteken belül vissza tudják fizetni.
A nyaralóknak küldött e-mailben azt is írják, hogy tartózkodjanak az érdeklődéstől, mert nem áll módjukban további felvilágosítást adni. Azt is hozzátették, az irodáikban nincs személyzet, a munkatársak vagy rövidített munkaidőben dolgoznak, vagy otthoni irodájukból dolgoznak.
Az Adrialin a cikk szerint a horvát partnereinek, a szállásadóknak is küldött levelet. Abban azt írták, hogy az elmúlt egy évben sok foglalást kellett törölni a járvány miatt, azzal egy időben a pénzt is vissza kellett fizetniük az ügyfeleknek és Horvátország több millió dolláros tartozást halmozott fel velük szemben.
A Telex cikke szerint mindeközben még mindig lehet szállást foglalni az oldalon.
(Képünk illusztráció)