szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Samsung egyik legújabb televíziós hirdetése látszólag saját készülékeire fókuszál, azonban mindezt úgy teszi, hogy megfricskázza a dél-koreai gyártó szerint innováció nélküli iPhone-okat.

A hét legnagyobb technológiai eseménye kétségkívül az Apple szerdai Far Out rendezvénye lesz, ahol a világ végre megismerheti az idei évre szánt iPhone-okat, az iPhone 14 család tagjait. A nagy vetélytárs, a Samsung is reagált erre, és nem először úgy, hogy kicsit megfricskázza az Apple-t, kiemelve saját eszközeinek előnyeit.

A dél-koreai techóriás új hirdetése úgy mutatja be a Galaxy S22 Ultrát és a Galaxy Z Flip 4-et, hogy olyan jellemzőiket emeli ki, amelyek a Samsung szerint nem fognak megjelenni az új iPhone-okon. A 30 másodperces videó tulajdonképpen az iPhone-osoknak szól (és a jövendő iPhone 14-tulajdonosoknak), akiknek tudomásul kell venniük, hogy az okostelefonok legnagyobb felbontású kamerája egy másvalaki zsebében lesz, mint ahogy a közösségi médiumokon legnagyobb tetszéssel fogadott 100x Space Zoom fotók sem lesznek elérhetőek számukra. A reklám azt is elárulja, hogy miért nem: ezek az innovációk nem az iPhone-okra érkeznek, hanem már megvannak a Galaxykban.

Nem ez az első eset, hogy a Samsung hirdetésekben gúnyolódik az Apple-ön, pontosabban a cég eszközein. 2019-ben azonban leállt ezzel, olyannyira, hogy eltávolította közösségi médiaoldalairól az összes ilyen hirdetést. Most mégis úgy tűnik, az iPhone 14 érkezése van annyira jelentős, hogy visszatérjen a régi módszerhez.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!