Székkel, pizzaszelettel és WC-ülőkével megy neki a Samsung az új iPhone-oknak
Nagyon csípheti a Samsung csőrét az Apple új iPhone-jainak bejelentése, ugyanis egymás után jelennek meg a reklámfilmjei, amelyekkel azt próbálja sugallni hogy a felhasználók jobban járnak egy Samsung-telefonnal, mint egy iPhone-nal.
Egy könyv, egy összecsukható szék, egy ínycsiklandó félbehajtott pizzaszelet, egy WC-ülőke, egy integető kéz – hétköznapi dolgok, amelyek közös nevezőre kerülnek az új Samsung-hirdetésben. A dél-koreai óriás szerint ugyanis szinte bármilyen napi tevékenység idézheti az összehajtható telefont, a Galaxy Z Flip 4-et.
A reklám főszereplőjét is megigézi a formai tényező, lassan-lassan a megszállottjává válik, és bár próbál ellenállni a csábításnak (iPhone-ját a kezében tartva mondja, hogy sosem váltana Samsungra), végül mégis csak rendel egy Z Flip 4-et arról az iPhone-ról, amit nem lehet összehajtani.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.