Ez bármennyire is pozitív dolognak tűnik, valójában tarthatatlan: egyrészt egy ilyen felület üzemeltetése óriási összegekbe kerül, amit fedezni kell valahogyan. Másrészt a Meta egy kereskedelmi vállalkozás, aminek az a célja, hogy nyereséget termeljen.
A The Information jelentése szerint a cég szeretne mihamarabb pénzt látni a Threadsből, és már 2025 elején hirdetéseket helyezne el rajta – az elsők hirdetések januárban tűnnének fel. A portál értesülései szerint a Meta óvatos megközelítést alkalmazna: először, januárban csak kevés hirdetővel kezdenének, de az nem ismert, hogy ezután mennyire gyorsan bővítenék a hirdetők körét.
A Meta a digitális piacokról szóló uniós jogszabály (DMA) miatt majdnem felére csökkentette a hirdetésmentes Facebook és Instagram árát. A változtatás mától lép érvénybe.
Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatója korábban azt mondta, előbb szeretnének egy minél nagyobb felhasználói bázist kiépíteni a platformon, és csak utána jönnének a hirdetések. Ő a legalább egymilliárd felhasználót tűzte ki célul, amitől egyelőre messze vannak: legutóbb 275 milliónál tartottak. Ezzel a Threads már így is a Twitter (újfent: X) egyik legjelentősebb riválisa, így elképzelhető, hogy végül mégis hamarabb elkezdik beengedni a hirdetőket.
Túlélte önmagát és még mindig nem halt meg egészen az internet hőskorának keskenysávú, telefonfüggő, analóg kapcsolatfelépítése. Hogyan is működött a modem, és mi volt az akusztikus csatoló?