Nem tölt be a Samsung mobilja frissítés után? Itt a megoldás
A legutóbbi frissítés komoly fejtörést okozhat sok Galaxy A56-tulajdonosnak. A jó hír, hogy van egy megoldás, ami a legtöbb felhasználónál működhet.
HVG
A Samsung fórumaiban megjelent bejegyzések alapján sokan tapasztalnak egy bosszantó hibát azt követően, hogy frissítették a Galaxy A56-os mobiljukat. A probléma az úgynevezett „bootloop”, ami annyit tesz, hogy a készülék nem tölt be – helyette ismétlődően a töltőképernyőt mutatja.
Ezzel a készülék gyakorlatilag használhatatlanná válik. A GSMArena cikke szerint a Samsung még nem ismerte el a hiba létezését, de öröm az ürömben, hogy a megoldás kifejezetten egyszerű: kapcsolja ki a telefont (próbálja hosszan nyomni a be- és kikapcsológombot), és ha sikerült, vegye ki a SIM-kártyát, és próbálja elindítani a mobilt így. Sokak szerint ez a megoldás működik, úgy is, ha betöltés után visszahelyezik a SIM-et.
Szinte minden téren azt tudja a Galaxy S25 Edge, mint a széria többi tagja – de sokkal vékonyabban. Hardverben nem spórolt a Samsung, de van valami, amiben áldozatot kellett hozni a vékonyság oltárán.
Természetesen ez eSIM használata esetén nem jelent megoldást. A frissítés egyébként nem hoz látványos újításokat, csupán apróbb finomhangolások és javítások érkeznek a fedélzetén – és hogy a bekapcsológomb hosszú lenyomása meghívja a Gemini MI-asszisztenst.
A Samsung bizonyára orvosolni fogja a problémát, és ha nem sikerült megoldani, érdemes lehet felvenni a kapcsolatot a gyártó támogatásával. A jelek szerint ugyanez a frissítés nem okoz gondokat a Galaxy A26 és A36 mobiloknál.
Június utolsó hétvégéjén Szerbiában és Magyarországon is új erőre kapott a tiltakozás a rendszer ellen, Budapesten a Pride, Belgrádban a Vitus-napi tüntetések vitték az utcára a megfáradni látszó ellenzékieket.