
A szakmai zsűri és a közönség is ugyanazt a portált választotta kedvencének az eFestivalon. A hazai online és multimédia szakma kiváló digitális tartalomfejlesztési gyakorlatát bemutató versenyen az Árukereső.hu a szolgáltatás kategóriában a szakmai zsűri első díját és a közönségdíjat is megnyerte. Az elismerést Rácz István marketing igazgató dr. Mlinarics Józseftől, a MATISZ elnökétől vehette át a balatonfüredi díjkiosztó ünnepségen.
„Hiszünk benne, hogy az e-kereskedelem területén a piac szereplőinek közös érdeke, hogy a vásárló bizalma és vásárlási kedve tovább növekedjen. Fontos, hogy valóban hasznos és minőségi szolgáltatásokat nyújtsunk, valamint, hogy a felhasználó könnyen el tudjon érni számára érthető információkat. Az oldal havi több mint kétmillió látogatójának visszajelzéseit folyamatosan értékeljük, és ennek fényében fejlesztjük szolgáltatásainkat. Külön öröm számunkra, hogy mind a szakmai zsűri, mind a felhasználók a mi szolgáltatásunkat tartották idén a legjobbnak" – mondta el a díj kapcsán a marketingigazgató.
A versenyt a MATISZ (Magyar Tartalomipari Szövetség) azzal a céllal indította, hogy minél színvonalasabb, minőségi tartalom előállítására ösztönözze az alkotókat. Az Árukereső.hu már rendelkezik már a MATISZ „Felhasználóbarát honlap” minősítésével, de az kifejezetten ritka, hogy egy honlap egyszerre nyerje el mind a szakmai zsűri, mind a közönségszavazás első díját.
Az árösszehasonlító oldal okostelefonos alkalmazásával a vonalkód-leolvasást követően bárhonnan ellenőrizhetjük, hogy egy adott termék elérhető-e jobb áron. A honlap ezen a szolgáltatásait külön kiemelte méltatásában Dr. Mlinarics József a díj átadásakor.