Biztonsági emberek vették át az irányítást több napra az egyik dunaújvárosi erőműben
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az ITwire magazinnnak elege lett a találgatásokból, és kiderítette miért nem volt rendszám Jobs autóin.
Az ITwire magazinnnak elege lett a találgatásokból, és kiderítette miért nem volt rendszám Jobs autóin. Az eredeti nagyvárosi legenda szerint Steve fizetett a rendőröknek, hogy rendszám nélküli autókkal „menőzhessen”. Sokan úgy képzelték, nem is fizette le a rendőrüket, csak annyira arrogáns volt, hogy nem érdekelte, ha megbüntetik. (Ebben van valami, hiszen előszeretettel parkolt mozgássérült helyekre).
Az igazság, mint mindig, most is egészen egyszerű: Kaliforniában, egy új autó vásárlását követően hat hónapos türelmi időt ad az önkormányzat a rendszám felszerelésére. Steve utálta a rendszámokat, így megegyezett egy autószalonnal: minden hatodik hónap végén lecserélték az általa lízingelt ezüst színű Mercedes SL55 AMG-t, egy másik, ám ugyanolyan színű autóra. Így mindig rendszám nélkül járhatott, legálisan.
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M1-es autópálya és Esztergom között tervezett M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.