szerző:
MTI

Meghosszabbította az Európai Bizottság a 24 gigahertzes frekvenciát használó ütközésgátló radarok forgalmazásának lehetőségét. Attól tartanak ugyanis, hogy ellenkező esetben az autók nagy része radar nélkül marad, és csökken a közbiztonság az Európai Unió közútjain.

Az EU korábban úgy döntött, hogy 2013-tól már csak az új típusú, a 79 gigahertzes sávszélességet használó radarok maradhatnak a piacon. A gyártóknak azonban nehézséget okoz az új technológiájú készülékek előállítása, így félő, hogy az átállást követően hiány alakul ki a kereskedelemben.

A régebbi frekvenciát használó készülékek 2018-ig maradhatnak a piacon – jelentették be pénteken.

Neelie Kroes, a távközlési kérdésekért felelős biztos közleményében kiemelte: fontos, hogy az ütközésgátló radarok minél szélesebb körben elterjedjenek, mert az jelentősen növelné a közlekedés biztonságát a közúti forgalom valamennyi szereplője számára, beleértve a gyalogosokat is.

©

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
A Magyar Nemzet Borkaira tolja a vereséget

A Magyar Nemzet Borkaira tolja a vereséget

Hogyan küzdhető le a szegénység? A Nobel-díjasok a nyomorban keresik a választ

Hogyan küzdhető le a szegénység? A Nobel-díjasok a nyomorban keresik a választ

Hamarosan megjelenhet Budapest utcáin egy új napilap

Hamarosan megjelenhet Budapest utcáin egy új napilap

NVI-elnök: informatikai átállás miatt akadozott a Választás.hu

NVI-elnök: informatikai átállás miatt akadozott a Választás.hu

Fennakadás miatt nem működik az OTP rendszere

Fennakadás miatt nem működik az OTP rendszere

5 játékos tipp, mely növeli az együttműködést

5 játékos tipp, mely növeli az együttműködést