A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A felvétel nem egy olyan sebtében felépített intézményben készült, amit azért húztak fel, hogy legyen hol kezelni a betegeket.
A kínai állami hírügynökség osztotta meg Twitter-oldalán azt a mobiltelefonnal felvett videót, amelyik a Time cikke szerint egy kórházzá alakított kiállítóközpontban készült. Kína több pontján hoztak létre olyan bázisokat, ahol a koronavírussal fertőzötteket elkülöníthetik és kezelhetik.
A videón az látható, hogy a betegek egymástól nem túl nagy távolságra fekszenek, és minden részlegen (körletben) egy-egy orvos teljesít szolgálatot. A kórházban mikrohullámú sütő, fűtőberendezés, televízió és kisebb könyvtár is van, aki tehát jobban érzi magát, kikapcsolódhat. Egy-egy kórteremben 20 embert helyeznek el.
A glimpse at the interior of a makeshift hospital in Wuhan, China, filmed by a coronavirus-infected patient of the hospital. #FightVirus pic.twitter.com/PAzBlEGbyV
— China Xinhua News (@XHNews) February 17, 2020
A Time arról is ír, hogy egy ismert vuhani orvos is belehalt a koronavírus-fertőzésbe: a 34 éves Liu Cse-ming a város Vu-csang nevű kórházának igazgatója volt, idegsebészként dolgozott.
A koronavírus okozta fertőzések az új hírek szerint "lecsengőben vannak", bár az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint a járványnak még nincs vége.
A koronavírusról szóló összes hírünket megtalálja ezen a linken.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Ez a HVG kvízjátéka.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.