Szalai Anna Gazdaság

Szerelvényenként napi hétmilliót kérhetne a főváros a veszteglő metrókért, mégsem teszi

Miért egy szerződés, ha annak épp a károsult nem szerez érvényt? Mint a hvg.hu megtudta: napi 23 ezer euró kárátalányt követelhet a BKV szerelvényenként az orosz Metrowagonmash-tól a forgalomból múlt pénteken kivont járművek után. A budapesti városvezetést azonban inkább az zavarja, hogy az oroszok késlekednek a többi szerelvény leszállításával. Márpedig a szoftverhiba elhárítása nélkül azok is csak állnának a depóban.

MTI Tech

Amatőr hiba: úgy tűnik, hogy megvan, mi a gond a 3-as metróval

Amatőr szoftverhibák, a különböző informatikai rendszerek összehangolásának hiánya, illetve egy teljes szoftver hiánya állhat a felújított orosz metrók budapesti kálváriája mögött. Úgy tűnik, hogy sokat akartunk kevés pénzből, annak pedig általában káosz a vége.

MTI Közlekedés

Szentendre bukta a HÉV-et egy jó időre

Jön a pótlóbuszozás a forróságban, a HÉV pályáját Békásmegyertől kifelé felújítják. Hétköznapokon ugyan jár majd a HÉV, de a városhatáron túl már csak félóránként. Hétvégenként pedig csak a busz marad Békásmegyeren túl.

Zelki Benjámin Itthon

Annyira jól halad a kormány buszgyártási stratégiája, hogy a BKV 17 éves buszokkal „fiatalít”

Használt, 15-17 éves Mercedes buszokat állít forgalomba a BKV, hogy javítson vészesen elöregedő buszállományán. A kormány ugyan sokat emlegeti, hogy elkötelezett a hazai buszgyártás fellendítésében, a szavakat egyelőre nem igazán követik tettek. A fővárosnak a metrópótlást is magának kell megoldania, pedig 150 új buszra volt érvényes tenderük – amit azonban rejtélyes körülmények között megakasztottak.

1 2 3 4 5 6 7
124
A címlapról ajánljuk