Regisztráció
 • 
Bejelentkezés
 •   •  twitterlogo •  rsslogo Hírcsatornák

BEJELENTKEZÉS



Kedves regisztrált látogatónk!

Felhívjuk figyelmét, hogy hosszú átmeneti időszak után mától csak e-mailcímével tud bejelentkezni oldalunkra. Amennyiben nem emlékszik, azonosítóját milyen címmel regisztrálta, írjon levelet munkatársainknak a hvg.hu@hvg.hu címre!

Ha még nem regisztrált a HVG Online rendszerében, akkor ide kattintva megteheti.

Ha elfelejtette jelszavát, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük a jelszóemlékeztetőt.

Ha szeretné újra megkapni a regisztrációja véglegesítéséhez szükséges aktivációs kódot, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük az aktivációs levelet.

HVG.HU \ CÍMKE \

ANTIOXIDÁNS

Napi tipp: ezért együnk csokoládét

Közérzetünk mellett leginkább érrendszerünk hálálja meg, ha az általában bűnös kísértésnek kikiáltott csokoládé után nyúlunk. Persze csak mértékkel.

szerző Medipress idő 2012. március 27., kedd, 10:32

Új, gyógyító antioxidánst fedeztek fel

Spanyol kutatók új antioxidánst találtak a paradicsomban, amely minden eddig ismert vegyületnél erőteljesebb hatású, ezért valószínűleg nagy jövő előtt áll a gyógyításban.

szerző MTI idő 2011. augusztus 02., kedd, 08:22

A meggy eddig nem ismert ereje

A legújabb kutatások szerint a meggyben lévő erős antioxidánsok csökkenthetik a szívproblémák és a gyulladásos megbetegedések kialakulását.

szerző Medipress idő 2011. április 20., szerda, 11:23

Nem minden csokoládé egészséges

Többször hangsúlyozták már kutatók, hogy a csokoládéfogyasztás rendkívül egézséges. A legutóbbi kutatás például, amelyet a Hershey csokoládégyártó vállalat finanszírozott, azonban elfelejt néhány lényeges dologról említést tenni.

szerző Medipress idő 2011. március 19., szombat, 11:49

A csokoládé több antioxidánst tartalmaz, mint sok gyümölcs

A csokoládé valójában jobb, mint a híre - állítják tudósok, akiknek vizsgálatai kimutatták, hogy az édesség sok gyümölcsnél több antioxidánst tartalmaz.

komment 2 hozzászólás szerző MTI idő 2011. február 07., hétfő, 19:40

Az antioxidánsok javíthatják a férfiak termékenységét?

Az E-vitamin és a cink szedése segíthet azoknak a férfiaknak, akiknek problémájuk van termékenységükkel - állapították meg 34 tanulmány áttekintése alapján újzélandi kutatók.

szerző MTI idő 2011. január 21., péntek, 14:07

Nem kell minden E-től félni

Figyelni kell az élelmiszerek csomagolásán föltüntetett táplálék-kiegészítőkre, de ezek használatának teljes megszüntetése veszélyes volna: ide tartoznak ugyanis az ételekhez hozzáadott, létfontosságú vitaminok is. A táplálékkiegészítőkről az Európai Unió szakfolyóirata, a Food Today közölt figyelemreméltó cikket.

szerző hvg.hu idő 2010. január 18., hétfő, 13:46

Kiderült, mitől lesz aktívabb a nők szexuális élete

Egy új kutatás szerint azok a vegyi anyagok, amelyek egy-két pohár vörösbor elfogyasztása során jutnak be a szervezetbe, jobban gerjeszti a hölgyek szexuális vágyát, mint egyéb alkoholos italok.

szerző hvg.hu idő 2009. július 28., kedd, 13:54

Megtalálták az olívaolaj antioxidánsát

Köztudott, hogy az olívaolaj jót tesz a szívnek és az érrendszernek. Most portugál kutatók felfedezték azt az alkotóelemet, amely lényegében kiváltja ezt a hatást.

szerző MTI idő 2009. április 09., csütörtök, 12:35

ÁLLÁSOK
tovább a jobline.hu-ra »
VIDEÓK
további videók »
HIRDETÉS
HVG Vallalkozas

    Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

    X