szerző:
hvg.hu

A Magyarország jobban teljesít és a Tudta? után az új szlogen: Magyarország erősödik.

Kezdődhet az újabb kormányzati kampány, ezúttal a Magyarország erősödik szlogennel hirdethetik a sikereiket. Hogy pontosan mennyiből, azt egyelőre nem tudni. Összehasonlításnak mindenesetre jó alap lesz, hogy a menekültügyi népszavazás 15 milliárdosra becsült költségéből nagyjából 8 milliárdot a plakátkampány vihetett el.

Elindul a 2017.kormany.hu oldal is – egyelőre ez nem működik, csak egy olyan linkre irányít át, ahol leírják a sikerkampány fő üzeneteit.

©

A kormány nyolc fő pontban reklámozná saját magát:

- Nő a családi adókedvezmény

- Nő az orvosok, ápolók és tanárok bére

- Növekszik a gazdaság

- Ingyenes étkezés 318 ezer gyermeknek

- 25 százalékkal nő a szakmunkás-minimálbér

- 10 millió forint otthonteremtésre

- Csökken az internet áfája

- Sok százezer új munkahely

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!