Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A Deloitte 100 milliárd fontnyi plusz értéket azonosított, elsősorban a média, kultúra és sport területén.
A britek is felmérték a reklám hatásait. Az Advertising Association megbízásából a Deloitte által késztett kutatás és tanulmány szerint a szigetországban évente reklámra fordított 17,5 milliárd font (és a további 886 millió fontnyi márkázott szponzorpénz) 100 milliárd fontnyi értéket teremt a gazdaságban, elsősorban a média, a kultúra és a sport területén – írja a mediapiac.com. Az Egyesült Királyságban első alkalommal vállalkoztak arra, hogy számszerűsítsék a reklám gazdasági hatásait.
Ehhez hasonló kutatást Magyarországon az MRSZ megbízásából végzett a PwC, melynek gyakran idézett megállapítása szerint 10 forint reklámköltés 47 forinttal bővíti a gazdaság teljesítményét. Ez azt jelenti, hogy a 2012-re becsült net-net 174 milliárd forintnyi reklámköltés 820 milliárd forintot generált a magyar gazdaságban.
A reklámpénzek például a fogyasztók által 10 milliárd fontra értékelt médiatartalom előállítását teszik lehetővé, továbbá – a kormányzati támogatás csökkenése mellett – hozzájárulnak a kulturális termékek minőségének szinten tartásához, megfizethető árak mellett, és fontos szerepet töltenek be az amatőr sportegyesületek fenntartásában is.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.