Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Wáberer György fuvarozóegyesületi elnök szerint 6500 sofőr hiányzik a magyar munkaerőpiacról. Az egyesület néhány év alatt másfélszeresére szeretné emelni a magyar fuvarozási tevékenység GDP-arányos teljesítményét.
Egyre nagyobb a sofőrhiány, egy autógyárra való sofőr hiányzik Magyarországon Wáberer György, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének (MKFE) elnöke szerint.
A Napi Gazdaság csütörtöki számában megjelent interjúban a logisztika és közúti fuvarozás fejlesztésére nemrég kinevezett miniszterelnöki megbízott elmondta: az MKFE és a NiT Hungary – Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete – közös kutatásából kiderült, hogy csaknem 6500 sofőr hiányzik a magyar vállalkozásoknál.
Hozzátette, hogy az egyesület néhány év alatt másfélszeresére szeretné emelni a magyar fuvarozási tevékenység GDP-arányos teljesítményét, ami szerinte jelentősen növelné az állami bevételeket.
A távolsági buszjáratok küszöbönálló meghirdetése kapcsán Wáberer György kitért arra, hogy a teherfuvarozás mellett részt vállalna a személyszállítás feladataiból is, amelyeket szerinte néhány nagyobb, valamint sok kis- és közepes vállalkozás jól elláthat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.