szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Daft Punk jegyzi az idei nyár definitív popdalát: a rekordokat döntögető Get Luckyt már több, mint 100 milliószor hallgatták meg a legnépszerűbb streaming felületen.

A francia elektro-páros a hetvenes évek funkja által ihletett, nosztalgikus futuro-retro-lemeze, a gigantikus, egyben rendkívül szofisztikált reklámkampánnyal bevezetett Random Access Memories – melyen a diszkópápa, Girgio Moroder is szerepel – egész biztosan az év egyik legfontosabb nagylemeze. Az sem kérdés, hogy az album beharangozó slágere, a sztárproducer-popzenészek – a leginkább hiphop-produkciók felől ismerős Pharrell Williams, és a hetvenes évek diszkó-funk-sztárzenekara, az egykori Chic vezére, Nile Rodgers gitáros – közreműködésével elkészített Get Lucky 2013 egyik megkerülhetetlen popdala, a rajongók szerint egyenest az év legfontosabb popkulturális terméke.

A brit New Musical Express legfrissebb információja szerint a dalt már több mint 100 milliószor hallgatták meg a pillanatnyilag legfontosabb online stream felületen, a Spotifyon. A sláger ezzel a Spotify történetének legsikeresebb zeneszáma – összesen 104 768 829 lejátszást generált. S, hogy tovább fokozzuk: a Get Luckyé a 24 óra alatt legtöbbször lejátszott dal rekordja is a Spotifyon. A Daft Punk-sláger a legnagyobb videomegosztón, a Youtube-on is tarol – „official audio” változatára több mint 100 millió alkalommal kattintott az internet népe. A dal kislemezváltozata is csúcsot döntött – a Get Lucky mindössze hatvankilenc nap alatt vált 2013 első, milliós példányban elkelt kislemezdalává a brit piacon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!