Online offenzívát indít a Sanoma
A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 2007-2008-ra szeretné elérni, hogy a magyarországi magazinpiacon elért szerepéhez hasonlóan az online szegmensben is piacvezető helyre kerüljön - mondta Gerentsér Imre, a Sanoma új média divíziójának igazgatója.
A Sanoma 2000 óta van jelen a magyarországi online piacon, 2004 májusában önálló divíziót hozott létre új média divízió néven az online termékek gondozására. A kiadó a Vezess.hu megvásárlásával ötre növelte a tulajdonában álló portálok - Startlap, Nők Lapja Café, Figyelőnet, TeszVesz, Vezess.hu - számát, és emellett 19 weblap tulajdonosa és stratégiai partnere a Profession.hu-nak.
A Sanoma 2007-2008-ra szeretné átvenni a vezető szerepet az online piacon - jelentette ki Gerentsér. Ehhez a saját fejlesztések mellett akvizícióról is folytat tárgyalásokat. A Sanoma 31 százalékos részesedéssel vezeti a magyar magazinpiacot, tavalyi árbevétele elérte a 18 milliárd forintot.