Hirdetésháborúban a Mol és az OMV - képekkel!
Egymással rivalizálva reklámozza piaci térnyerését a MOL és az OMV - jelenti a HavariaPress. A nemzeti olajtársaság pénteken több napilapban is hatalmas, két oldalas hirdetésben reklámozta pakisztáni térhódítását, válaszul az OMV és a Vienna Insurance Group közös közleményt adott ki az együttműködésükről.
Az osztrák olajvállalat és a Vienna közleménye ugyanakkor a két konszern tíz közép-európai országra kiterjedő együttműködésével büszkélkedik, és annak előnyeiről győzködi az autósokat.
Mint ismert, a MOL már több éve jelen van Pakisztánban, amelyet a vállalat az egyik fő stratégiai céloszágának tekint; legutóbb 2006 végén kötöttek koncessziós szerződést két kutatási blokkra az ázsiai állammal.
Az Észak-Pakisztánban lévő két blokk együttes területe mintegy 3000 négyzetkilométer, amelyek 100 százalékban a MOL tulajdonába kerültek.
A nemzeti olajtársaság azonban már korábban leányvállalatot alapított az országban, és jelentős szénhidrogénmezőket is sikerült feltárnia Pakisztán több pontján.
Ezekre is utalnak a mai óriáshirdetések, melyekben a pakisztáni olajmunkás egyebek közt arról beszél, hogy a magyar szakembereknek ott is sikerült az országában olajat találniuk, ahol mások már feladták a keresést.
Külön kiemeli a tájékoztatás azt a 400 ezer, utazási információkat is tartalmazó ingyenes "nyaralási csomagot", amelyet autósok számára állítottak össze.
Ezeket a csomagokat az autósok meghatározott határátkelőhelyeknél kaphatják meg, az OMV és a Vienna együttműködése július közepén indul, közös nyári promócióval.
A közlemény szerint az együttműködés révén az OMV benzinkutak lényegében többfunkciós szolgáltató központokká alakulnak.