Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Budapest talán leginkább heterogén összetételű kerülete nemcsak az utcai prostitúció és a gettósodott körzetek miatt számított hagyományosan kétes hírű környéknek, hanem azért is, mert ott kapcsolták le a fővárosban relatíve a legtöbb nem fehérgalléros bűnelkövetőt.
Nehéz volna megmondani, vajon léteznek-e még ma is Budapesten olyan autósok, akik a Józsefvárosba behajtva, valahol a Teleki tér magasságában automatikusan lezárják belülről a kocsijukat. Két-három évtizeddel ezelőtt mindenesetre még voltak.
A pesti Harlemként is emlegetett Józsefváros imázsa a rendeszerváltás után a mélyponton volt
– fogalmaz elég tapintatosan egy friss városszociológiai tanulmány is, amely különben azt igyekszik feltárni, megváltozott-e a „nyócker” társadalmi összetétele és ingatlanpiaci pozíciója az elmúlt évtizedek városrehabilitációs programjai nyomán. A 7 négyzetkilométer kiterjedésű kerület 11 nagy városrésze közül az elmúlt évtizedekben összesen négy helyen került sor különböző mélységű városrekonstrukciókra.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.