A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Alan Parker emblematikus filmeket hagyott ránk, és bármilyen műfajban alkotott, egyéni látásmód jellemezte.
Az életben nem lesz könnyű dolga annak, aki légitámadás alatt látja meg a napvilágot. Alan Parker egész életműve a groteszk helyzetekkel egyensúlyoz. Kinek jutna eszébe tejszínhabbal lövöldöző gyerekekkel gengszterfilmet (Bugsy Malone), a repülés és a zuhanás, a háború utáni stressz élményéről Peter Gabriel kiváló zenéjével költői filmet (Madárka), a siker traumatizálásáról musicalt (Hírnév) forgatni?
„A filmkészítés nehéz fizikai munka”
– mondta a londoni Islingtonban született, 76 éves korában, a múlt héten elhunyt Sir Alan, de valamennyi virtuóz kézzel nagyvászonra vitt alkotása épp az ellenkezőjére példa. A több műfajban is emlékezetest alkotó az egyik legeredetibb kézműves volt, aki egy életre elkötelezte magát a szórakoztatóiparban.
A Bugsy Malone tejszínhabos jelenete:
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.