Egyik este a barátnőjével sms-ezett Joseph, amikor egy kósza ötlet nyomán hirtelen feltette a kérdést:
Szerinted nem lenne vicces postán lufikat küldeni egymásnak?
Mivel ezt a barátnője is jópofának találta, néhány nap alatt összeütött egy honlapot a vállalkozásnak a Shopify e-kereskedelmi platformon. Jött is három nap alatt 500 megrendelés, aztán leült a forgalom. Joseph nem nagyon bánta, mert az egészet csak amolyan unaloműző próbálkozásnak szánta jól menő, ám akkortájt épp nem elég mozgalmas kommunikációs ügynöksége mellé.

A libanoni kereskedőcsaládból származó, 2004-ben Franciaországba érkezett Joseph Ayoubot egyébként mi sem jellemzi jobban, mint hogy minden felmerülő üzleti ötletét azonnal ki is próbálja. Mivel mindent kicsiben kezd el, maximum pár száz eurót veszíthet rajtuk, ha viszont valamelyik bejön, akár nagyot is kaszálhat. 2018-ban például öt különféle e-üzletet is indított 2-2 ezer eurós befektetéssel, és bár csak egy működött közülük, azon 200 ezret keresett.