Trump vámháborúja nagyhatalmi présbe szorította a mindig lavírozó Indiát
Az Indiára kiszabott magas amerikai vámok alááshatják a két ország közeledését, aminek Kína és Oroszország is csak örülhet.
A koronavírust már szinte fel sem veszi a logisztikai szektor, más problémák tornyosulnak előtte: elsősorban a Brexit és az új vámszabályok.
Az év elején a koronavírus-járvány első hulláma alaposan megtépázta a logisztikai szektort, az országhatároknál kilométeres kamionsorok kígyóztak, miközben sok üzem kiürült raktárakkal várakozott. Most nincs fennakadás, a kereskedelem zavartalanul működik – mondja Doór Zoltán, a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke. A koronavírussal kapcsolatos intézkedések mára már szinte a hétköznapok természetes részévé váltak. Ráadásul a logisztikai szektor számára nem márciusban kezdődött a járvány, mint a magyar lakosságnak, hanem már januárban. Azóta a közúti fuvarozásban a határátkelésekkor végzendő teendőket a sofőrök már olajozottan végzik, az áruátvételeknél pedig működik az érintésmentes dokumentumkezelés.
Az Indiára kiszabott magas amerikai vámok alááshatják a két ország közeledését, aminek Kína és Oroszország is csak örülhet.
A miniszterelnök üzent: „Kijev, Brüsszel, Tisza – együtt akarják megbuktatni a magyar kormányt”, de ezt nem hagyja szó nélkül.
Sikerült ugyan elkerülni a katasztrófát, de a helyzet nem jó.
Az elnök rajongója, Laura Loomer aktivistaként szenteli az életét annak, hogy leleplezze azokat, akik nem eléggé lojálisak Trumphoz.
A Beatrice énekesének van véleménye és el is mondja.