Az online kereskedelemben rá kell szánni az időt és a pénzt a naggyá válásra. Az Amazonnak kilenc évbe telt, a Temu anyacégének csak hatba.
A tengerentúli tévézés legnézettebb eseményének, az amerikai futball szuperdöntőjének az idén két pályán kívüli sztárja volt. A győztes Kansas City Chiefs tagja, Travis Kelce szerelme, a pophercegnő Taylor Swift, valamint a Temu kínai online kereskedő. Az előbbi arcát minden fontos pillanatban kereste a kamera, az utóbbi pedig fél tucat harminc másodperces reklámot vásárolt, egyenként legalább hétmillió dollárért. Ezekben azt üzente, hogy mindenki milliárdosként vásárolhat náluk, mert olyan alacsonyak az áraik, hogy azokat meg sem érzik.
Alacsony áraival egyelőre a veszteséget halmozza a kínai Temu, amely a kellő méret elérése után hozhat nyereséget. A magyar piacot fél év alatt meghódította, az e-kereskedők máris attól tartanak, hogy néhány év alatt monopolhelyzetbe kerülhet.
A meghökkentő akciókkal és pénzt nem kímélő hirdetési kampánnyal kísért elsöprő lendület az a taktika, amellyel a közös anyavállalat, a PDD Holdings birtokában lévő testvércég, a Pinduoduo megvetette a lábát Kínában.
Szabó Zoltán és gyerekkori barátja a nyolcvanas években hidegvérrel ölt meg egy nőt, de életfogytiglani büntetéséből végül csak tíz évet ült le, mert a kigyulladt szegedi bútorgyárban hősiesen helyt állt. 2015-ben aztán tisztázatlan körülmények között fejbe lőtte Nagy Jenőt, akinek az életét végül ő maga mentette meg. Egy gyerekkorától brutális bűnöző furcsa karrierje.