Dollármilliárdos veszteségekkel, de magabiztosan halad a Temu a dollármilliárdos profitok felé

3 perc

2024.04.07. 06:30

Az online kereskedelemben rá kell szánni az időt és a pénzt a naggyá válásra. Az Amazonnak kilenc évbe telt, a Temu anyacégének csak hatba.

A tengerentúli tévézés legnézettebb eseményének, az amerikai futball szuperdöntőjének az idén két pályán kívüli sztárja volt. A győztes Kansas City Chiefs tagja, Travis Kelce szerelme, a pophercegnő Taylor Swift, valamint a Temu kínai online kereskedő. Az előbbi arcát minden fontos pillanatban kereste a kamera, az utóbbi pedig fél tucat harminc másodperces reklámot vásárolt, egyenként legalább hétmillió dollárért. Ezekben azt üzente, hogy mindenki milliárdosként vásárolhat náluk, mert olyan alacsonyak az áraik, hogy azokat meg sem érzik.

A magyar piacot is letarolta a kínai Temu, a hazai cégek jó ötletek nélkül mehetnek a levesbe

Alacsony áraival egyelőre a veszteséget halmozza a kínai Temu, amely a kellő méret elérése után hozhat nyereséget. A magyar piacot fél év alatt meghódította, az e-kereskedők máris attól tartanak, hogy néhány év alatt monopolhelyzetbe kerülhet.

A meghökkentő akciókkal és pénzt nem kímélő hirdetési kampánnyal kísért elsöprő lendület az a taktika, amellyel a közös anyavállalat, a PDD Holdings birtokában lévő testvércég, a Pinduoduo megvetette a lábát Kínában.