Autópornó Brad Pittel, magyar kanyarral - kritika az F1 című filmről
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
Lehet, hogy nem a mesterséges intelligencia jelenti a legnagyobb veszélyt a Google üzleti modelljére, hanem az emberi. Amely rájött, hogyan lehet bizonyítani, amit évek óta mindenki lát: a kereső szinte példa nélküli monopóliumát. De most jön a neheze: miként lehet rendet tenni a torz piacon?
„Kék szuperhold fotók”, „jegeskávé Bécs belváros”, „utasellátós hamburger vélemények” – képzeljen el egy világot, ahol bármire keres rá, a jól megszokott, több tucat vagy több száz eredményt hozó találati listák helyett mindig egy weboldalt dob ki eredményként a kereső, egy témán belül mindig ugyanazt. Amennyire ez képtelenség lenne, annyira természetes, hogy magát a keresést egyetlen szolgáltatással végzi el az ember. A nyugati világban szinte mindig mindenki.
A Google piaci részesedése a StatCounter analitikai platform legfrissebb adatai szerint globálisan 91 százalékos. Magyarországon még ennél is erősebb a vállalat pozíciója, 100 internetes keresésből 98-at a Google-ra bíznak az internetezők. Mit szólnának ehhez az Egyesült Államokban, ahol négyévnyi vizsgálódás után a múlt héten állapította meg Amit Mehta szövetségi bíró, hogy a Google kereső versenyjogi szempontból aggályos monopólium? Pedig ott évek óta „csak” 87 százalékos részesedéssel bír.
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
Elmondása szerint megrögzött Bond-rajongó, aki számára a karakter szent terület.
A párt fővárosi frakciója hajlandó részt venni a hétfői közgyűlésen, de kérnek is cserébe.
A magabiztos Tisza-előnyt mérő, június elején készült Medián-kutatásban azt is megvizsgálták, milyen hatással lennének a különböző összefogás-kombinációk Magyar Péter pártjára.