A magyar tisztek délcegek, de a katonáink képzése épp a legfontosabb területeken harmatgyenge
Az augusztus 20-i tisztavatás sem feledtetheti: a honvédelmi reform és haderőfejlesztés lényegében megfeledkezett a katonai felsőoktatásról.
Németországban újabb csúcsra emelkedett a személygépkocsik ára az idei év első felében. A Center Automotive Research (CAR) kutatóinak a Welt am Sonntag című lapban megjelent tanulmánya szerint egy átlagos autó listaára - extrák nélkül - 24 952 euró volt, 159 euróval, 0,6 százalékkal több, mint egy éve.
Ez a növekedési ütem azonban elmarad a tavalyitól, amikor az árak átlagosan 1 357 euróval, 5,7 százalékkal emelkedtek 2006-hoz képest elsősorban azért, mert a magánszemélyek visszafogottabban vásároltak új autókat, s inkább a drágább cégautók uralták a terepet. Az idei év első felében egy új Ford átlagára 4,4 százalékkal, 867 euróval 20 400 euróra emelkedett, az Audinál 2,3 százalékkal 36 200 euróra nőtt az ár. A BMW-nél és az Opelnél csökkenést észleltek: az előbbi átlagára 1 százalékkal 36 708 euróra, az utóbbinál 0,3 százalékkal 19 142 euróra.
Az augusztus 20-i tisztavatás sem feledtetheti: a honvédelmi reform és haderőfejlesztés lényegében megfeledkezett a katonai felsőoktatásról.
Felszámolás, végelszámolás, beragadt kölcsönök, követeléscsomagok – az állami MFB Bank a végén minden jel szerint ráfizet.
Ezek után bármi megtörténhet, mondta egy munkácsi férfi a HVG-nek.
Az EU 750 milliárd dollárért vesz olajat és LNG-t az USA-tól, cserébe mindenkinél kedvezőbb tarifákkal számolhat.