Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"f0a68177-f549-4189-93e5-aa328a7c7d26","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"A lapon szereplő Dr. (valamilyen) Péter a mentőorvos neve, nem a Tisza Párt elnökéé.","shortLead":"A lapon szereplő Dr. (valamilyen) Péter a mentőorvos neve, nem a Tisza Párt elnökéé.","id":"20250203_Peterfalvi-Attila-megerositette-hamisitvany-Magyar-Peter-kiszivargott-mentos-esetlapja","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/f0a68177-f549-4189-93e5-aa328a7c7d26.jpg","index":0,"item":"bb88c79e-8f67-43e8-8530-007dd9c29d56","keywords":null,"link":"/itthon/20250203_Peterfalvi-Attila-megerositette-hamisitvany-Magyar-Peter-kiszivargott-mentos-esetlapja","timestamp":"2025. február. 03. 20:02","title":"Péterfalvi Attila: Hamisítvány Magyar Péter kiszivárgott mentős esetlapja","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"b6e11e38-fd93-4b24-895e-02c8aa1e9e38","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"Az állampapírvagyon jelentős része egy szűk kör kezében van, ők viszont jó eséllyel új befektetés után nézhetnek, ha gyengül a forint az euróval szemben.","shortLead":"Az állampapírvagyon jelentős része egy szűk kör kezében van, ők viszont jó eséllyel új befektetés után nézhetnek, ha...","id":"20250204_allampapir-forint-arfolyam-blochamps","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b6e11e38-fd93-4b24-895e-02c8aa1e9e38.jpg","index":0,"item":"9fcb7f4e-2e3a-4a97-a5bb-902221ea2a54","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250204_allampapir-forint-arfolyam-blochamps","timestamp":"2025. február. 04. 09:48","title":"A forintárfolyamtól függ, hogy érdemes-e kitartani az állampapír mellett","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"2b05ef47-f691-4d15-9b2d-fabda3067640","c_author":"Martini Noémi","category":"360","description":"A barcelonai várostervezést egy mesterséges intelligencián alapuló szuperszámítógép vette át, amely egyúttal a fenntarthatóságot is sokban képes segíteni.","shortLead":"A barcelonai várostervezést egy mesterséges intelligencián alapuló szuperszámítógép vette át, amely egyúttal...","id":"20250204_hvg-fenntarthato-fejlodes-2025-MI-Barcelona","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2b05ef47-f691-4d15-9b2d-fabda3067640.jpg","index":0,"item":"b3725e67-0af2-46ef-8deb-9274828bd271","keywords":null,"link":"/360/20250204_hvg-fenntarthato-fejlodes-2025-MI-Barcelona","timestamp":"2025. február. 04. 12:15","title":"Szuperszámítógép végzi a várostervezést Barcelonában, de a mesterséges intelligenciának a városlakók is beszólhatnak","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"a8b9e97e-964d-46c5-bcc6-d96a413b2dd7","c_author":"hvg.hu","category":"elet","description":"Tizenegy európai országban indult petíció annak érdekében, hogy az aszpartám eltűnjön az ételekből és az italokból.","shortLead":"Tizenegy európai országban indult petíció annak érdekében, hogy az aszpartám eltűnjön az ételekből és az italokból.","id":"20250204_aszpartam-valoszinuleg-rakkelto-betiltas-peticio","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/a8b9e97e-964d-46c5-bcc6-d96a413b2dd7.jpg","index":0,"item":"50360ecf-0675-444d-a02b-40361ce3fa33","keywords":null,"link":"/elet/20250204_aszpartam-valoszinuleg-rakkelto-betiltas-peticio","timestamp":"2025. február. 04. 10:44","title":"Az aszpartám vége? Betiltanák a „valószínűleg rákkeltő” adalékanyagot","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"b2284d2b-c238-4453-864c-336bb853b2e5","c_author":"hvg.hu","category":"elet","description":"Rengeteg kritika érte a sussexi hercegnét és a férjét, amiért a Los Angeles-i tűzvészt a saját pr-juk fényezésére használták. Meghan Markle most rátett még egy lapáttal.","shortLead":"Rengeteg kritika érte a sussexi hercegnét és a férjét, amiért a Los Angeles-i tűzvészt a saját pr-juk fényezésére...","id":"20250205_meghan-markle-kalifornia-tuzvesz-instagram-video-pr","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b2284d2b-c238-4453-864c-336bb853b2e5.jpg","index":0,"item":"e0d167d4-8347-4676-9b16-e66ac6b6d2a7","keywords":null,"link":"/elet/20250205_meghan-markle-kalifornia-tuzvesz-instagram-video-pr","timestamp":"2025. február. 05. 08:53","title":"A saját nagyszerűségétől van elájulva Meghan Markle a legújabb Instagram-videójában","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"97e7b49a-b2e6-478f-b677-341addb864f5","c_author":"Fetter Dóra","category":"360","description":"Miért annyira keresettek a halálesetekkel kapcsolatos tartalmak az interneten? Mitől félünk, amikor az öregedéstől félünk? Miért érezzük rokonainknak az elhunyt hírességeket? Miért nem segítenek a gyász öt fázisához hasonló félreértések szeretteink elvesztésekor? Szakemberekkel beszélgettünk a gyász új formáiról, arról, hogy mit kezdjünk a halállal, és a fókuszváltásról, amit a gyász hozhat.","shortLead":"Miért annyira keresettek a halálesetekkel kapcsolatos tartalmak az interneten? Mitől félünk, amikor az öregedéstől...","id":"20250203_hvg-nem-mondhatom-el-senkinek-halal-gyasz-gyaszkiseres-tabu","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/97e7b49a-b2e6-478f-b677-341addb864f5.jpg","index":0,"item":"bff319fd-2f74-474b-a802-e9ac441fa435","keywords":null,"link":"/360/20250203_hvg-nem-mondhatom-el-senkinek-halal-gyasz-gyaszkiseres-tabu","timestamp":"2025. február. 03. 19:33","title":"„Aktiválják a halálfélelmünket” – túl sokat tudunk a halálról, mégis egyre távolabb kerülünk tőle","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"ad388f29-aee1-4588-bfaf-9de53cbe00d8","c_author":"HVG","category":"vilag","description":"Donald Trump amerikai elnök emellett az ENSZ palesztin menekülteket segítő hivatalának nyújtott támogatások megszüntetéséről is döntött.","shortLead":"Donald Trump amerikai elnök emellett az ENSZ palesztin menekülteket segítő hivatalának nyújtott támogatások...","id":"20250205_donald-trump-usa-ensz-unesco-emberi-jogi-tanacs","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/ad388f29-aee1-4588-bfaf-9de53cbe00d8.jpg","index":0,"item":"065c23ea-dd95-4af9-918c-713e83197b1d","keywords":null,"link":"/vilag/20250205_donald-trump-usa-ensz-unesco-emberi-jogi-tanacs","timestamp":"2025. február. 05. 06:12","title":"Trump az ENSZ Emberi Jogi Tanácsából is kiléptette az USA-t, és az UNESCO-tagságot is felülvizsgáltatja","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"402b5340-683c-44f7-a151-fa06752c8e5c","c_author":"Tiszóczi Roland","category":"gazdasag","description":"Szüntelenül keresik a horvát gazdaság vezető politikusai az átlagosnál magasabb infláció rejtélyes okát, miközben újabb ársapkákkal próbálják felvenni ellene a harcot, és persze megőrizni a népszerűséget. A kormány populista intézkedései mellett azonban a fogyasztók maguk is a kezükbe vennék a sorsukat, ezért immár többedjére hirdettek bojkottot a kereskedelmi láncok ellen.","shortLead":"Szüntelenül keresik a horvát gazdaság vezető politikusai az átlagosnál magasabb infláció rejtélyes okát, miközben újabb...","id":"20250205_inflacio-horvatorszag-arsapka-hatosagi-ar-bojkott-multik-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/402b5340-683c-44f7-a151-fa06752c8e5c.jpg","index":0,"item":"cbf4df28-bd3b-44ba-8b01-ed59ba546dc9","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250205_inflacio-horvatorszag-arsapka-hatosagi-ar-bojkott-multik-ebx","timestamp":"2025. február. 05. 12:00","title":"Harc az infláció ellen horvát módra: a lakosság a multik elleni bojkottal, kormányuk ársapkával próbálkozik – nem sok sikerrel","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
A Lexus korábbi kupé/kabriója (SC430) V8-as motorjával vonzotta, 23,5 milliós...
am
A Lexus korábbi kupé/kabriója (SC430) V8-as motorjával vonzotta, 23,5 milliós árával riasztotta el az érdeklődőket. Az IS kabrió valamivel olcsóbb, picivel gyengébb, ám teljes értékű prémium kabrió. Négyüléses élményautó, nyitott tetővel maga a gyönyör, de mielőtt teljesen elvakítana bennünket a csili-vili, vegyük észre a bosszantó tényeket is.
am
A legzavaróbb a belsőben található rengeteg Toyota-kapcsoló, gomb, egy ilyen drága autóhoz illett volna egyedi arculatot kitalálni. Az ergonómia sem tökéletes, a funkciókat szétszórták, a japán autókba bebetonozott digitális óra maga a halál. De amikor a fekete hátlapú műszerfalon tesznek egy kört a LED-es megvilágítású mutatók, majd lenyitom a tetőt, elfelejtem a duzzogást, rabul ejt a Lexus luxusa. A műszerfal óráit nyitott tetővel is jól le lehet olvasni, ez ugyanakkor nem igaz a 7 hüvelykes érintőképernyőre. Nincs hátsó szélterelőnk és bogárfogó háló sem véd a betolakodóktól. A Lexus nem alkalmazza a Mercedes és a Peugeot által is használt nyakmelegítőt.
am
A vajszínű fűthető és szellőztethető ülések (az anyós ülés is 3 pozíciót képes megjegyezni) kényelmesek, a zene fantasztikus, akár filmet is nézhetünk várakozás közben. A technika lenyűgöző, a magas övvonal és a védelmi arzenál biztonságot sugall. Az IS szűkössége akkor tűnik fel, amikor a ajtó karfáján lévő gombokhoz szeretnénk hozzáférni.
am
A villanymotorral nyolc irányban állítható első ülések új fejlesztésű, íves keretet kaptak, amely magába foglalja a biztonsági öv megvezetését is. A két teljes méretű hátsó ülést az IS szedánhoz képest 30 milliméterrel beljebb tolták, így nőtt a fejtér. A hátsó fejtámaszok a vezetőülésből is kezelhetők. Gombnyomásra 65 fokkal előrébb dönthetők, ilyenkor jelentős mértékben javítják a kilátást a belső visszapillantóban az autóból hátrafelé. A hátsó sorba nehéz a beszállás, magam mögött éppen elférek, csak a vállaimból kellene faragni pár dekát. Gyerekeknek kiváló a hely, a fiam – pedig már ülhetne elöl – a hátsó fertályt választotta utazáshoz. A hátsó két üléshez Isofix-pontokon rögzíthetünk gyereküléseket, kipróbáltuk, működik.
am
Az IS250C rákfenéje a csomagtartó, amely zárt tetővel hatalmas, nyitott tetővel pedig konkrétan nincs. Egy laptop- és egy fotóstáska is csak úgy fér be, ha kihasználjuk a padlóba rejtett lyukat is.
[[ Oldaltörés: Kinyílik a világ ]]
Felhúzott tetővel a kategória legkedvezőbb légellenállású modellje (Cd 0,29), ez garantálja a minimális turbulenciát az utastérben nyitott tető esetén is. 120-130-as tempóig elviselhető, felette már nagy a huzat és a szélzaj.
am
Az új kupé/kabrió kis tömegű, alumíniumból készült tetőszerkezete 20 másodperc alatt nyitható és csukható. A háromrészes, négy helyen összecsukló keménytető csöndes működését 15 villanymotor és 37 érzékelő segíti. Mivel a keménytető összehajtó szerkezetének működése közben a csomagtér fedelének felső éle túlnyúlik a lökhárító vonalán, a tetőszerkezet része az IS 250C hátsó lökhárítójába épített ultrahangos távolságérzékelő rendszer, amely meggátolja, hogy működés közben a tetőszerkezet bármely eleme károsodjon.
am
Az IS 250C elektronikus szabályozású klímaberendezését speciális hangolással igazították a nyitott tetős autózáshoz, stabilabban tartja a beállított hőmérsékletet. Automatikusan szabályozza a szellőzőrostélyokat, a hőmérsékletet és a befúvás erősségét. A befújt levegő mennyisége alkalmazkodik a külső hőmérséklethez és a jármű sebességéhez, míg a befújt levegő hőmérsékletét a külső hőmérséklet, a napsugárzás mennyisége és a jármű sebessége határozzák meg.
am
A tizenkét hangszórós, 365 wattos Mark Levinson Premium Surround Sound rendszer eltérő ekvalizátor beállításokat használ, amikor a tető a helyén van, s ha lenyitották. A rendszer automatikusan alkalmazkodik a mélyhangok természetes elvesztéséhez, amikor a tető nincs a helyén. Néhány műanyag elem néha bezavar zörgésével, ilyenkor nincs más dolgunk, mint feljebb tekerni a hangerőt, hihetetlenül jól szól a hifi.
A DAB-képes (digitális audiosugárzás vételére alkalmas) rendszer része az USB- és audio jack csatlakozás, az audiorendszeren keresztül pedig teljes mértékben irányíthatók az egységhez kapcsolt zenei eszközök, mint például iPod, Bluetooth-képes mobiltelefon, illetve audio- vagy videoátjátszásra képes eszköz. A Lexus navigációs rendszer részeként adott Mark Levinson audiorendszer 40 GB-os merevlemezes egységének köszönhetően az audiorendszer úgynevezett „zenei könyvtár” funkciót is kapott: a CDDB (Compact Disc Data Base) technológia révén akár 10 GB-nyi zene tölthető át és tárolható a merevlemezen.
A 153 kW/ 208 lóerő teljesítményű, 2,5 literes, közvetlen befecskendezéses, V6-os benzinmotor hatfokozatú, szekvenciális, kormányváltós üzemmóddal is ellátott automatikus váltóhoz csatlakozik. 0-ról 100 kilométer/órás sebességre 9 másodperc alatt gyorsul fel, végsebessége 210 kilométer/óra. A 320 kilométeres, főként városi tesztelés során 10,6 liter benzint fogyasztott száz kilométerenként átlagban a Lexus IS250C. Más motorral nem is tervezik, jelentős hátrány ez a német prémiumkabriókkal szemben.
am
Sok punnyadt motor után élvezetes volt vezetni. A kipufogóból semmi izgalom nem éri el a fülünket, tolhatjuk akkárhogyan a gázt. A V6-os dacára nem sportkocsi az IS250C, sportfokozatban dinamikusan vezethető, a hátsókerékhajtásról ilyenkor sem kapunk jelzést, az elektronika meggátol minden elfajzást. Előzésekhez érdemes visszaváltani, még így is meglepetés érhet, amikor visszavittem a kocsit egy laza előzés közben egy Hyundai H1 lehelletét éreztem a nyakamban. Nem tudtam úgy nyomni a gázt, hogy lekoptassam, így inkább visszahúzódtam és elengedtem.
[[ Oldaltörés: Technikai csemegék ]]
am
Az új kupé/kabrió elöl az IS szedánban már jól bevált, kettős keresztlengőkaros, hátul pedig multi-link felfüggesztést kapott. A karosszéria szerkezetében végrehajtott számos változtatás és a megerősítések révén az IS 250C ütközési ellenállása, borulásvédelme, torziós merevsége egyaránt javult, ugyanakkor csekélyebb lett a kocsiszekrény remegése, amely optimalizálja a futómű irányíthatóságát.
am
A Lexus járműdinamikai integrált vezérlőrendszere (VDIM) magában foglalja a VSC (ESP) nyitott karosszériára való hangolását, hogy eltérő tapadású útfelületen rövidebb legyen a fékút. Emellett része még az átdolgozott ütközés előtti biztonsági rendszer (PCS), amely támogatja az ütközés előtti övfeszítést és az ütközés előtti vészfékasszisztens funkciót, valamint az arzenál eleme a világ első duplakamrás utasoldali első légzsákja is.
A PCS-re kellemetlen élmény hívta fel a figyelmemet: a Szépvölgyi úton egy normális fékezés során hirtelen gyilkolási szándék vett erőt a Lexuson, úgy berántott a biztonsági öv, hogy sipított a tüdőm és megreccsentek a bordáim. Komolyan gondolta, mi sem bizonyítja jobban, hogy 2 másodpercre a sokkoló rántás után két apróbb húzással jelezte, ő az úr. Ennek ellenére nem kapcsoltam ki az automatikus őrangyalt, sose lehet tudni, az ördög nem alszik.
am
A PCS milliméter hullámhosszúságú radaros érzékelője a jármű előtt, 20 fokos szögben pásztázza a területet akár kanyarodás közben is. A számos érzékelő révén az ütközés előtti rendszer számítógépe figyeli a jármű sebességét, a kormányzási szöget és a perdületi rátát, s ezekből kiszámolja, hogy fennáll-e az ütközés veszélye. Amennyiben az ütközés veszélye nagy, a PCS hangjelzéssel és a multi-információs kijelzőn látható fénnyel figyelmezteti a vezetőt, aktiválja az ütközés előtti övfeszítőket, hogy feszesre húzza az esetleg laza biztonsági öveket, s amikor a vezető fékezni kezd, akkor az ütközés előtti vészfékasszisztens funkcióval rásegít a vezető fékezésére. Amennyiben a vezető nem fékez, és az ütközés már elkerülhetetlen, a PCS vészfékasszisztense fékezéssel mérsékli az ütközés sebességét.
Az ACC radarja korlátozott képességű, az előttünk haladó motort hol érzékeli, hol nem, ezért nem ajánlatos teljesen rábízni magunkat. A tempomat minimális sebességhatára 47 kilométer/óra.
A vezetést támogató modern megoldások közé tartozik a hátsó és első parkolóradar, a Lexus parkolássegítő berendezés – amely a tolatókamera képén segédvonalakkal jelzi az optimális parkolást, párhuzamos és merőleges manővereknél is - a , az adaptív sebességtartó automatika (ACC) és a guminyomás-ellenőrző rendszer.
am
Szériaszerelvény a hat légzsák, többek között a világ első ikerkamrás utasoldali első légzsákja. Az ikerkamrás légzsák a Lexus koncepciója alapján modern alakú. Ha már felfúvódott, az ikerkamrák egy mélyedést formálnak a légzsák közepében, s ezzel hatékonyan veszik körbe az olyan érzékeny területeket, mint az arc, az orr és a száj, ugyanakkor a légzsák okozta erőhatás kellő elosztását teszik lehetővé a test többi részén, például a fejen és a vállon. Az új IS 250C emellett megkapta a WIL (ostorcsapás jellegű sérülést csökkentő) ülések második generációját, és a bi-xenon, intelligens, adaptív első fényszórórendszert (I-AFS) is. A dupla első térdlégzsák továbbra is különleges megoldásnak számít ebben a kategóriában, s az új első, a fejet és a felsőtestet védő oldallégzsákok is nagyobbak, mint korábban.
A 2,3 millió forintért mért Luxury csomag tartalmazza az ülésszellőztetést, az adaptív bixenon fényszórókat, a memóriás üléseket, tükröket, az esőérzékelős ablaktörlőt, az intelligens kulcsot, az elektrokromatikus tükröket, az ütközés előtti biztonsági rendszert (PCS) adaptív tempomattal, 7 hüvelykes érintőképernyőt, tolatókamerát, 12 hangszórós Mark Levinson hifit, hatlemezes CD/DVD lejátszót 5,1-es hangrendszerrel, merevlemezes zenetárat kapunk.
Biró Csongor
[[ Oldaltörés: Műszaki adatok ]]
am
Lexus IS250C Luxury
MOTOR
Hengerűrtartalom (cm3)
2500
Környezetvédelmi besorolás
EURO 4
Max. teljesítmény lóerő
208 lóerő 6400-as fordulaton
Max. nyomaték: Nm
252 Nm 4800-as fordulaton
MÉRETEK
Tengelytáv (mm)
2730
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
4635/1800/1415
Csomagtér
109/391 liter
Saját tömeg (kg)
1750
MENETTELJESÍTMÉNYEK
Végsebesség (km/h)
210
Gyorsulás 0-100 km/h (mp)
9
FOGYASZTÁS (l/100 km)
Városi
13,1
Országúti
7,1
Vegyes
9,3
Tesztfogyasztás
10,6
CO2 kibocsátás (g/Km)
219
ÁRA
Az autó alapára 14,7 millió Ft, tesztelt modell ára 17,22 millió Ft