Húsz új modellel támad a kínai piacon a VW-csoport

Eladásainak megháromszorozására készül Dél-Kínában a Volkswagen két éven belül, vagyis évi 150 ezer darabról félmillióra kívánja növelni értékesítését ebben a térségben - jelentette a China Daily című angol nyelvű hetilap hétfőn.

  • hvg.hu hvg.hu
Húsz új modellel támad a kínai piacon a VW-csoport

A Volkswagen Group China két vegyesvállalatával a VW, az Audi és a Skoda márkákkal a múlt évben 12 százalékkal részesedett a teljes kínai piacból. Az arány növelése céljából e három márka húsz új, vagy megújított modellel fog jelentkezni 2010 és 2012 között - jelentette be a cég kínai központja.

Az értékesítői hálózat tökéletesítését is magába foglaló új stratégia tehát a déli országrészre koncentrál, így: Csöcsiang, Csianhszi, Fucsien, Kuangtung és Hajnan tartományok, valamint a Kuanghszi-Csuang autonóm terület a célpont.

Görög Zita: Ahol 120 milliós táska jut a nőnek, ott milyen játékszerei vannak a férfinak?

Görög Zita: Ahol 120 milliós táska jut a nőnek, ott milyen játékszerei vannak a férfinak?

Félt, hogy túl messzire megy a NER-luxustáskás kampánnyal, amivel a Bethesdának gyűjtött, de végül jól sült el, sőt még Orbán Ráhel is lájkolta. Mi háborítja fel Görög Zitát? Mért osztotta meg a nyilvánossággal, hogy édesapja alkoholista, és ő maga mióta nem iszik? Hogyan támogatta a családját már fiatalon, és mikor követett el hibát? Hogy bánnak szerinte az emberek a szép nőkkel? HVG-Portré.