A Volkswagen Group China két vegyesvállalatával a VW, az Audi és a Skoda márkákkal a múlt évben 12 százalékkal részesedett a teljes kínai piacból. Az arány növelése céljából e három márka húsz új, vagy megújított modellel fog jelentkezni 2010 és 2012 között - jelentette be a cég kínai központja.
Az értékesítői hálózat tökéletesítését is magába foglaló új stratégia tehát a déli országrészre koncentrál, így: Csöcsiang, Csianhszi, Fucsien, Kuangtung és Hajnan tartományok, valamint a Kuanghszi-Csuang autonóm terület a célpont.
Húsz új modellel támad a kínai piacon a VW-csoport
Eladásainak megháromszorozására készül Dél-Kínában a Volkswagen két éven belül, vagyis évi 150 ezer darabról félmillióra kívánja növelni értékesítését ebben a térségben - jelentette a China Daily című angol nyelvű hetilap hétfőn.

Osztottunk-szoroztunk: ez teljesülhet Magyar Péter gazdasági ígéreteiből
Bár Magyar Péter szerint a Tisza-kormány erősen támaszkodna a hazahozandó uniós támogatásokra, a pártvezető által emlegetett 8 ezermilliárd forint forrás megszerzése biztosan kivitelezhetetlen.
A Pride szervezője a francia nagykövet jelenlétében szembesítette Navracsicsot azzal, hogy nem ismeri az általa is megszavazott gyülekezési törvényt
Radványi Viktória a francia nagykövetség egyik ünnepségén találkozott össze a miniszterrel.