szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Eladásainak megháromszorozására készül Dél-Kínában a Volkswagen két éven belül, vagyis évi 150 ezer darabról félmillióra kívánja növelni értékesítését ebben a térségben - jelentette a China Daily című angol nyelvű hetilap hétfőn.

A Volkswagen Group China két vegyesvállalatával a VW, az Audi és a Skoda márkákkal a múlt évben 12 százalékkal részesedett a teljes kínai piacból. Az arány növelése céljából e három márka húsz új, vagy megújított modellel fog jelentkezni 2010 és 2012 között - jelentette be a cég kínai központja.

Az értékesítői hálózat tökéletesítését is magába foglaló új stratégia tehát a déli országrészre koncentrál, így: Csöcsiang, Csianhszi, Fucsien, Kuangtung és Hajnan tartományok, valamint a Kuanghszi-Csuang autonóm terület a célpont.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Az ünnepekre is maradnak a szigorú korlátozások Németországban

Az ünnepekre is maradnak a szigorú korlátozások Németországban

Boldogságatlasz 7. rész: Mit tanulhatunk az indiaiaktól?

Boldogságatlasz 7. rész: Mit tanulhatunk az indiaiaktól?

500 forintos hétvégi adatjegyet vezetett be a Telenor, 100 GB jár érte

500 forintos hétvégi adatjegyet vezetett be a Telenor, 100 GB jár érte