szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Toyota 34 ezer Lexus GX 460 terepjárót hív vissza világszerte, hogy elvégezze a szükséges módosításokat a gépkocsi stabilitásának javítása céljából - közölték a cégnél kedden.

A japán autógyár éppen egy héttel ezelőtt hozta nyilvánosságra, hogy leállítja a Lexus GX 460 terepjárók forgalmazását az Egyesült Államokban, miután egy befolyásos amerikai fogyasztóvédelmi magazin stabilitási hibákat tárt fel a tesztvezetés során. A Toyota ősz óta világszerte több mint 8 millió autóját rendelte vissza különféle meghibásodások kockázata miatt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Autó

Lexus-teszt: hibrid bálna

Akár egy V12-es, úgy húz ez az egyedülálló hibridszív, amellyel a legnagyobb Lexust felvértezték. Cizellált technikai arzenáljával, fejlett biztonsági rendszerével és császárokat kielégítő kényelmével komolyan veszélyezteti a német luxusmárkák egyeduralmát.

hvg.hu Autó

Lexus IS 250C teszt: sportdob helyett Mark Levinson

Sikerült a Lexusnak a fiatalokat is megszólítania, az IS250c igazi élménykabrió. A gond csak az, hogy a négyüléses prémium autó alapára 14,7 millió forint. Mentségére legyen mondva, szinte mindent tud, de hát akkor is.

hvg.hu Autó

Lexus IS F: hangrobbanás

Új utakra tévedt a Lexus, a tömény luxusról, a hibrid megoldásokról és a végtelen eleganciáról ismert japán márka. Vérbeli szupersportautót építettek a jól bevált, konzervatív IS lapjaira. Ördögi tulajdonságaival Tökölön ismerkedtünk meg. Ha a piac kedvezően fogadja, a jövőben az M, az AMG, az S, a Type-R rövidítések mellett az F szimbólummal is meg kell barátkoznunk.

Biró Csongor Autó

Lexus RX 450h teszt: ingyen van a dugó

Végre egy autó, amellyel új értelmet nyernek a városi dugók. A Lexus RX 450h pihe-puha foteljeiben feszítve nem zavar, ha kígyózik előttünk a tehetetlen sor. A mi autónk dugóban alig fogyaszt: hibrid és képes ingyen araszolni. A 16,6 milliós alapár azonban nem teszi népautóvá.