A céges autók mintegy 30 százaléka operatív lízing keretében kerül a vállalkozásokhoz. Ennek a finanszírozási formának a lényege, hogy a gépjármű a bérbeadó tulajdonában marad, és az autó szervizelésével kapcsolatos minden költség a bérbeadó céget terheli. A teljes körű flottakezelést végző cégek többnyire az autóhoz kapcsolódó összes szervizelési feladatot vállalják. Ha nagyobb futásteljesítményre kötik meg a tartós bérleti szerződést, az a szervizdíjak növekedését vonja maga után, amit a flottakezelők csak magasabb havidíj mellett vállalnak. Másrészt a bérleti időszak végén a flottakezelők a gépjárműveket értékesítik, és a fiatalabb, kevesebbet futott autókra magasabb árakat érhetnek el a használtautó-piacon. Ez a bérbevevő számára új szerződések esetén, középtávon alacsonyabb havi díjat jelenthet – olvasható a cég közleményében.
Mikor cseréljük le a cégautót?
A válság hatására kis mértékben a céges flottáknál is nő az autók átlagéletkora. A korábban jellemző hároméves futamidő ma már a négy év. A céges autók átlagéletkora azonban meg sem közelíti a magántulajdonban lévőkét, és ennek elsősorban nem presztízsokai vannak, hanem gazdasági megfontolások késztetik a cégeket a gyakoribb autóváltásra. A KBC Autolease számításai szerint 120 000 megtett kilométer után vagy 4 év életkor felett az éves szervizdíj 25-30 százalékkal nő meg.

A céges autók mintegy 30 százaléka operatív lízing keretében kerül a vállalkozásokhoz. Ennek a finanszírozási formának a lényege, hogy a gépjármű a bérbeadó tulajdonában marad, és az autó szervizelésével kapcsolatos minden költség a bérbeadó céget terheli. A teljes körű flottakezelést végző cégek többnyire az autóhoz kapcsolódó összes szervizelési feladatot vállalják. Ha nagyobb futásteljesítményre kötik meg a tartós bérleti szerződést, az a szervizdíjak növekedését vonja maga után, amit a flottakezelők csak magasabb havidíj mellett vállalnak. Másrészt a bérleti időszak végén a flottakezelők a gépjárműveket értékesítik, és a fiatalabb, kevesebbet futott autókra magasabb árakat érhetnek el a használtautó-piacon. Ez a bérbevevő számára új szerződések esetén, középtávon alacsonyabb havi díjat jelenthet – olvasható a cég közleményében.
A kormány beviszi a kegyelemdöfést az ideológiáját nem szolgáló tudományos intézeteknek
Tovább aprítja az egykori akadémiai kutatóhálózatot a kormányzat.
Hadházy arra számít, hogy a rendőrök kamerázni fognak a Pride-on
A képviselő mindenkinek sapkát, kalapot, napszemüveget ajánl.
Orbán Viktor a Pride-ról: Magyarország egy civilizált ország, mi nem bántjuk egymást
Történelmi fotó: így fogadták Kapu Tibort a Nemzetközi Űrállomáson
A CATL szerint nem függesztik fel, csak felülvizsgálják a második debreceni gyáregység építését
A debreceni önkormányzat egyelőre nyugodt a CATL-beruházás felől
Medián: A többség már Orbánnál alkalmasabb kormányfőnek tartja Magyart
Belenéztek a szakértők a jósgömbbe, és megmondták, mi jön Iránban Hamenei után
Gergely Márton: Háború és vége?
Para-Kovács Imre: Lehúzni a nívót a dögkútba, és táncikálva örülni, hogy felette vagyunk
Hadházy Ákos Rogán-Gaál Cecília luxustáskájáról posztolt
Egymilliós ruhát és nyolcmilliós táskát vélt felfedezni.
Kerkez Milost leigazolta a Liverpool
Hamenei ajatollah egy hét bujkálás után felbukkant a tévében: Kemény pofont adtunk Amerikának
Irán legfőbb vezetője gratulált a népének, hogy „legyőzték” Izraelt és az Egyesült Államokat.