Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A megkérdezett amerikai autósok harmada ismerte el egy felmérésben, hogy a megelőző hónapban nagyon álmosan, a szendergéshez közeli állapotban vezetett, noha csaknem mindannyian elfogadhatatlannak tartották, hogy így menjen a forgalomba valaki.
Egy amerikai közlekedésbiztonsági alapítvány pénteken tette közzé felmérésének eredményét, amelyből kiderül, hogy bár a válaszadók 96 százaléka veszélyesnek, emiatt elfogadhatatlannak tartja az álmos vezetést, a gyakorlatban sokan nem eszerint járnak el.
Minden hatodik, halállal végződő autóbalesetet vezetés közbeni elalvás okoz az Egyesült Államokban, a súlyos sérüléssel járó karambolok közül pedig minden nyolcadiknak az álmos vezetés áll a hátterében. Az amerikai autósok 41 százaléka ismerte el, hogy életében legalább egyszer vele is előfordult, hogy elaludt a volán mögött.
Az alapítvány a felmérés eredményének közzétételével egyidejűleg figyelmeztette az autósokat az álmosan való vezetés kockázataira.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.