Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Múlt szombaton, Weissachban mutatta be legújabb versenyautóját, a GT3 Cupot a Porsche: a Szuperkupa jövő évi futamain induló modell erősebb, s a gyár reményei szerint gyorsabb és jobban kezelhető az előző változatnál.
A GT3 Cup a 911 GT3-as alapjain nyugszik, ráadásul ugyanazon a gyártósoron készül, mint a normál, közúti változat. Az újdonságot 3,8 literes, hathengeres boxermotor hajtja, amely 460 lóerős teljesítményre képes, így 10 lóerővel többet tud, mint az elődje. Az erőt hatfokozatú váltó viszi át a hátsó kerekekre, ráadásul ez az első kupás Porsche, amelynek váltóját a kormány mögött található fülekkel lehet vezérelni.
Megújult a versenygép fékrendszere, új fejlesztésűek az egy darabból álló felnik, s nagy hangsúlyt fektettek a biztonságra is a Porsche mérnökei. Új a bukókeret és a versenyülés, ráadásul vészhelyzet esetén a versenyző az autó tetején kialakított vészkijáraton is kísérletet tehet a menekülésre.
„Az új 911 GT3 Cup volánja mögött sokkal könnyebb a határon autózni” – idézte a Porsche kommünikéje a gyári pilótát, Timo Bernhardot, aki az autó fejlesztésében is részt vett. „Az autó egyensúlya kiváló, az új futómű-geometria pedig sokat javít a kezelhetőségén. Az új Cup 911-est roppant mókás vezetni!”
Aki ilyen autóval kívánja megméretni magát a Porsche Mobil 1 Szuperkupa küzdelmeiben, annak mélyen a zsebbe kell nyúlnia: a GT3 Cupért több 181 ezer eurót kell leperkálni.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.