szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A GMC bemutatta a Sierra csúcsváltozatát.

Míg az európai autós szaksajtó a mai napon az új BMW X5-től volt hangos, addig a tengerentúlon szintén bemutatkozott egy fontos modell, méghozzá a GMC Sierra platós teherautó csúcsváltozata, a Denali 1500. A hazájában rendkívül népszerű pickup, már a harmadik generációnál jár és a legerősebb verziója 6.2 literes V8-as blokkot kapott, 420 lóerő és 610 Nm körüli teljesítménnyel, aminek köszönhetően kategóriájának legizmosabb résztvevője lett.

GMC

Természetesen ebben a kategóriában a minél több lóerő és az óriási nyomaték nem az észvesztő gyorsulást és a 200 km/óra feletti végsebességet szolgálja, hanem a minél nagyobb terhelhetőséget, ami a Denali 1500 esetében maxim 5,4 tonnás vontatható tömeget jelent. Persze a pickupok őshazájában egy melósautónak is jól kell kinéznie, legalábbis új korában, ezért a GMC Sierra csúcsváltozata színre fújt lökhárítókkal, hatalmas króm hűtőráccsal, egyedi mintájú 20 collos felnikkel és króm kipufogóvéggel érkezik.

GMC

Az személyautós összképre, már ha lehet ilyenről beszélni egy ekkora batárnál, az utastér is rájátszik, ahol fűthető/hűthető bőrülésekkel, 20 cm átmérőjű, és tartalmában személyre szabható központi kijelzővel, valamint Bose hifi rendszerrel találkozni és persze az sem hátrány, hogy a tolatókamera is az alapfelszereltség részét képezi.

A GMC Sierra 1500 Denali a 6.2-es V8-on kívül elérhető 5.3 literes V8-as blokkal is, ami hátsókerék-meghajtású verzióban 10,2 literes országúti átlagfogyasztást ígér.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!