Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A Fiat 500L Living világpremierje az újraszületett modellcsalád hatodik évfordulóján lesz.
Az 500L Living révén már a buszlimuzin kategóriában is lesz modellje a korábban törpeautóként debütáló 500-asnak. Az ‘5 + 2 üléses’ modell 435 centiméter hosszú, 178 cm széles és 167 cm magas. A csomagtartó térfogata 638 literes.
Bevezetésekor a Fiat 500L Living kétféle benzinmotorral – 95 LE 1.4 16v, illetve 105 LE 0.9 TwinAir Turbo – és két turbódízellel – 105 LE 1.6 MultiJet II és 85 LE 1.3 MultiJet II – lesz kapható; a 85 lóerős dízelmotorhoz automata sebességváltó is társítható.
A kocsi Szerbiában, a Fiat új, kragujevaci üzemében készül majd.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.