Háromsávos lett az M0-ás déli része

Kibővítették az M0-ás déli szakaszát, augusztusra pedig elkészül egy új nyomvonalon az 51-es főút és az M5-ös sztráda közötti szakasz - írta a Napi Gazdaság. A beruházás a Közgép Zrt., az A-Híd Zrt., a Magyar Aszfalt Kft. és a Colas Hungária Zrt. kivitelezésében valósult meg.

  • hvg.hu hvg.hu
Háromsávos lett az M0-ás déli része

Vasárnap átadták az M0-ás autóút M6-51. számú főút közötti 11 kilométer hosszú, kibővített szakaszt, vagyis a korábbi kétszer két sáv helyett a későbbikekben háromszor három sávos pályát használhatnak az autósok - közölte a Napi Gazdaság.

Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője a lap szerint az eseményen elmondta, hogy az új szakasz megnyitásával a jobb pályán megszűnnek a torlódások, így a közlekedés biztonságosabbá és gyorsabbá válik.

A kivitelező kiszélesítette a sávokat, összesen 25 kilométernyi zajvédő falat telepített. A pályaszakaszhoz két új Duna híd is tartozik, a hárosi Deák Ferenc- és a soroksári Dunaág híd. A teljes beruházás 34 milliárd forintba került, ami tehát magában foglalja a hidakat, ezek építése 16 milliárdot vitt el a 34 milliárdból.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.