A harmadik generációs újdonságon, a jelenlegi audis sportvonalnak megfelelően még élesebbek a sarkok, keményebbek a lemezek ívei és a méretes hűtőmaszk még agresszívabbá vált. A hasonlóság az új TT részéről a gyár szupersportkocsijával az R8-cal nyilván nem véletlen, ezzel is feljebb pozicionálják a kis 2+2 ülésest.
A technikai jellemzőket illetően marad elől a McPherson, hátul a multi-link futómű-konstrukció, ugyanakkor egyre nagyobb számú eleme készül alumíniumötvözetekből, valamint új elektromechanikus kormányművet kap a TT.
A kocsi négyhengeres motorjai között a megújult 1.8 literes TFSI 180 lóerős és a 220 lóerős 2.0 literes lesz a kínálat. A motorerőt vagy hatfokozatú manuális, vagy a duplakuplungos S-troinc váltó viszi tovább a kerekek felé. Természetesen marad az elsőkerék-hajtású változat mellett az összkerekes is.
A hagyományokat követve jövőre jön a TT RS is, az alaposan átdolgozott 2.5 literes öthengeres 380 lóerős erőforrásával.

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra. |