A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A 2008 DKR16 külseje magán hordozza mindazokat a változtatásokat, amelyeket az elmúlt tizenegy hónapban, az első Dakar-megmérettetés óta fejlesztettek az autón.
Új külsővel mutatkozik be a Peugeot Total csapat versenygépe, amivel a Sébastien Loeb, Stéphane Peterhansel, Cyril Despres és Carlos Sainz alkotta álomcsapat vág neki a jövő évi Dakarnak, amelyet Argentínában és Bolíviában szerveznek január első két hetében.
A 2016-os évadra a Peugeot 2008 DKR jelentős változáson esett át: szélesebb, alacsonyabb, gyorsabb és erősebb lett. Az új versenygép egy agresszív ragadozóra emlékeztető, teljesen új külsőt öltött, így garantáltan nem marad észrevétlen a sivatagban.
A versenygép ezüstszínű tetőt kapott, amely az erős napsugárzás ellen nyújt védelmet. Erre nagy szükség is van, hiszen Bolíviában akár 50 Celsius-fokig is felkúszik a hőmérő higanyszála januárban. A modern külső ezen felül magán hordozza mindazokat a változtatásokat, amelyeket az elmúlt tizenegy hónapban, az első Dakar-megmérettetés óta fejlesztettek az autón. Ezek egy része kívülről is jól látható, de a többség a karosszéria alatt lapul.
A 2008 DKR16 új méretei alapjaiban változtatták meg az autó tömegeloszlását. A pótkerekeket például oldalra helyezték, amitől lejjebb került az autó súlypontja, így még stabilabbá és dinamikusabbá vált.
Bruno Famint, a Peugeot Sport igazgatóját lenyűgözte az új formaterv. "Ha az autó olyan remekül megy majd, mint amilyen parádés a külseje, akkor nagyszerű év elé nézünk. Tudjuk, hogy az autóink hatalmas nézettségnek örvendenek majd a Dakaron; rajtunk áll, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki ebből a lehetőségből" – nyilatkozta a versenygép kapcsán.
A 38. Dakar január 2-án Argentínából, Buenos Airesből indul és január 16-án Rosarióban ér véget. A Red Bull színeiben rajthoz álló négy versenygép közel 10 000 kilométert tesz majd meg a Dél-Amerikát széltében átszelő verseny során.
Friss autós hírekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Az európai támogatás a tettre készek koalíciójának kiállását jelenti, amelynek Magyarország nem tagja.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.