szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A városi mini BMW-ben is adott a remek hátsókerékhajtás, így aztán akár keresztben is lehet vele autózni.

A BMW 2013-ban dobta piacra négyszemélyes kisautóját, a teljesen elektromos, illetve benzinmotoros hatótávnövelős változatokban készülő i3-at. Ezt a mindenképpen egyedi megjelenésű járgányt legutóbb tavaly ősszel teszteltük, amikor is kijött belőle a mintegy 50 százalékkal megnövelt aksikapacitású új változat. A hátsó kerekek között elhelyezett elektromotor 170 lóerős teljesítménye és nulla fordulatszámtól rendelkezésre álló 250 Nm-es nyomatéka igen élvezetes autózást biztosít, de azért például driftelni eddig elég kevesen próbáltak meg a kis münchenivel.

Az alábbi videóban azonban erre is sor kerül. A BMW kormánya mögött az a Rauno Aaltonen foglal helyet, aki a 70-es években vett részt a ralivilágbajnokságon, és aki a jelek szerint 79 éves kora ellenére mind a mai napig igen jól és látványosan vezet. Emberünk a videóban elmondja, hogy imádja a kis i3-ast, amivel könnyű keresztben autózni. Vélhetően sokkal könnyebb, mint a fronthajtásos és ugyancsak elektromos Nissan Leaffel, mellyel néhány hónapja mi is megpróbáltunk driftelni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!