Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Ha kevés a négy kerék által biztosított tapadás, kell még két kerék, és kész is a vadonatúj hatkerekűnk.
A világ legismertebb hatkerekűje egy F1 versenyautó volt, még pedig a 70-es évek közepén napvilágot látott Tyrell P34. Ennek a szokatlan konfigurációjú járgánynak hátul két úgymond normál kereke volt, előre viszont két-két kisebb méretű kereket szereltek a kísérletező kedvű fejlesztők.
A Tyrell P34-től eltérően az alábbi autók sohasem léteztek a valóságban, hanem egyszerűen csak a fantázia szüleményei. Következzék hát a hatkerekű McLaren F1 GT, Skoda Yeti, Dodge Viper GTS, Honda Civic Type R, Nissan Skyline GT-R, Ferrari F40, Lamborghini Aventador S, Tesla Model X és Ford Mustang Shelby GT350.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.