Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Erre a márkajelzésre mostantól egész biztosan egy picit máshogy fog tekinteni.
Az alábbi márkaemblémával világszerte, így többek közt hazánkban is igen gyakran lehet találkozni az utakon:
Igen, ez nem más, mint a Hyundai márkajelzése, ami ugyebár egy jobbra dőlő H karaktert, vagyis a cégnév kezdőbetűjét mintázza. Azt viszont csak kevesen tudják, hogy a dél-koreai gyártó emblémájának ennél mélyebb tartalma is van.
A Hyundai jel a hivatalos magyarázat szerint ugyanis két embert szimbolizál, akik éppen kezet fognak egymással. Az egyik személy a céget, a másik pedig a vásárlót jelképezi.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.