Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Erre a márkajelzésre mostantól egész biztosan egy picit máshogy fog tekinteni.
Az alábbi márkaemblémával világszerte, így többek közt hazánkban is igen gyakran lehet találkozni az utakon:
Igen, ez nem más, mint a Hyundai márkajelzése, ami ugyebár egy jobbra dőlő H karaktert, vagyis a cégnév kezdőbetűjét mintázza. Azt viszont csak kevesen tudják, hogy a dél-koreai gyártó emblémájának ennél mélyebb tartalma is van.
A Hyundai jel a hivatalos magyarázat szerint ugyanis két embert szimbolizál, akik éppen kezet fognak egymással. Az egyik személy a céget, a másik pedig a vásárlót jelképezi.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A világ legnagyobb húsipari cége, a brazil JBS a New York-i tőzsdére lépett, hogy finanszírozza a további növekedését. A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.
Néhány szón, gesztuson múlt 1990-ben, hogy nem borította el Erdélyt az erőszak.