Biztonsági emberek vették át az irányítást több napra az egyik dunaújvárosi erőműben
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
A faceliftnek köszönhetően a Jimny mostantól kevesebb benzint fogyaszt és kevésbé terheli a környezetet.
A Suzuki 2019 tavaszán kezdte meg a negyedik generációs Jimny magyarországi forgalmazását, azonban a cuki külsejű és igen komoly terepjáró-képességű modell hazai és egyben európai pályafutása igen gyorsan, már 2020-ban véget ért. Ennek oka az öreg kontinensen érvénybe lépett CO2-szabályozás, mely gyakorlatilag ellehetetlenítette az 1,5 literes szívó benzinmotoros típus életét.
A nemrégiben hozzánk kishaszonjárműként visszatért Jimnyből most megérkezett a ráncfelvarrt változat, melynek fő újdonsága az automata start/stop rendszer.
A négyfokozatú automata váltós Jimnykbe szerelt új technika csak akkor működik, ha az autó kétkerék-meghajtásos módban van, és ilyenkor jelentősen csökkentheti a fogyasztást, illetve a károsanyag-kibocsátást.
Egyelőre nem tudni, hogy a Japánban leleplezett felfrissített Jimny mikor és milyen formában juthat el Európába.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M1-es autópálya és Esztergom között tervezett M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.