Olcsóbb új alapmodell érkezett a Volvo első igazi villanyautójából

Az XC40 Recharge immár gyengébb és csak elöl hajtott változatban is elérhető.

  • hvg.hu hvg.hu
Olcsóbb új alapmodell érkezett a Volvo első igazi villanyautójából

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a Volvo első igazi elektromos autóját, az XC40 Recharge-ot. Az összkerékhajtású kompakt szabadidő-autó 408 lóerős teljesítményét több mint lehengerlőnek találtuk, egyben viszont jeleztük, hogy jó lenne, ha egy racionálisabb megközelítésű, olcsóbb kivitel is kapható lenne belőle.

Erre a Volvo most előrukkolt az XC40 Recharge új alapmodelljével, melynek csak az elejében található villanymotor. A 231 lóerős produkciót előadó elsőkerék-hajtású e-autó 4,9 helyett 7,4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, cserébe viszont 3,26 millió forinttal olcsóbb a korábban debütált erősebb változatnál.

Volvo

A bruttó 70, nettó 65 kWh kapacitású akkumulátor 400 kilométeres WLTP-hatótávot biztosít, vagyis kicsit rövidebbet, mint az enyhén nagyobb teleppel szerelt korábbi kivitel. Az aksi ideális esetben 32 perc alatt tölthető fel 10-ről 80 százalékosra.

Android fut rajta
Volvo

Az egymotoros Volvo XC40 Recharge magyarországi alapára 17,47 millió forint.

Volvo

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.