Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az XC40 Recharge immár gyengébb és csak elöl hajtott változatban is elérhető.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a Volvo első igazi elektromos autóját, az XC40 Recharge-ot. Az összkerékhajtású kompakt szabadidő-autó 408 lóerős teljesítményét több mint lehengerlőnek találtuk, egyben viszont jeleztük, hogy jó lenne, ha egy racionálisabb megközelítésű, olcsóbb kivitel is kapható lenne belőle.
Erre a Volvo most előrukkolt az XC40 Recharge új alapmodelljével, melynek csak az elejében található villanymotor. A 231 lóerős produkciót előadó elsőkerék-hajtású e-autó 4,9 helyett 7,4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, cserébe viszont 3,26 millió forinttal olcsóbb a korábban debütált erősebb változatnál.
A bruttó 70, nettó 65 kWh kapacitású akkumulátor 400 kilométeres WLTP-hatótávot biztosít, vagyis kicsit rövidebbet, mint az enyhén nagyobb teleppel szerelt korábbi kivitel. Az aksi ideális esetben 32 perc alatt tölthető fel 10-ről 80 százalékosra.
Az egymotoros Volvo XC40 Recharge magyarországi alapára 17,47 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.