szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A jól ismert német tuningház motorteljesítmény, aero, felfüggesztés és némi optikai átalakítást is végrehajtott a legfrissebb M3-ason. És erre jár a négy év garancia is.

A legfontosabb és kezdeti lépésként fogták a jelenlegi G80-as M3-as Competition modellt és a benne lévő sorhatos 510 lóerős és 650 Nm nyomatékú motorját 590 lóerősre és 750 Nm nyomatékúra erősítették. Az extra teljesítmény érdekében az AC Schnitzer új sportkipufogó rendszert rakott fel, valamint két karbon „Sport” kipufogóvéget. Az újítások jobb gázáramlást és jobb hangminőséget is hoztak a gyártó szerint.

AC Schnitzer
AC Schnitzer
AC Schnitzer

A Schnitzer féle M3 Competition futómű magasságát elöl 15 -20 mm-rel lejjebb is lehet engedni és a felfüggesztés karaktere: a keménysége és a csillapítás is variálható beállítású. Az AC Schnitzernél egyébként azt vallják, nem kell szükségtelenül merev futómű, jelen esetben is inkább azt mondják: "gyorabb lett vele az autó, mint keményebb". Egyéb tuning elem, az új hátsó spoiler, ami további 20 kilogramm leszorítóerőt biztosít nagy tempónál, míg a hátsó diffúzor és az új hátsó szárny kombinációja további 70 kilót tud hátul növelni a tapadáson 200 km/h-s tempónál.

A kocsira a cég saját AC3 jelű kovácsolt kerekeit rakják, amelyek ezüst/antracit vagy antracit/ezüst színben kaphatók. A kerekekre elöl 285/30 R 20, hátul 295/30 R 20 méretű gumiabroncsok kerülnek. Belül az AC Schnitzer a saját kormányát kínálja, amely fekete Alcanara szövet a kormány felső és alsó negyedében, míg fekete Nappa bőr a két oldalán, a váltófüleknél, amelyeket szintén kicseréltek nagyobb méretűekre.

AC Schnitzer
AC Schnitzer
AC Schnitzer

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!