712 lóerővel, ráadásul kombiként búcsúzik a V8-as Mercedes-AMG C 63

Szupersportautós dinamikával mozog a középméretű "családi" autó.

  • hvg.hu hvg.hu
712 lóerővel, ráadásul kombiként búcsúzik a V8-as Mercedes-AMG C 63

A következő C63 már csak négy hengeres lesz és hibrid, ennek kapcsán a Manhart cég úgy döntött megfelelően módon nyugdíjazza a V8-as változatot. Úgy döntöttek, hogy elkészítik a legerősebb kombit a típusból, az Mercedes-AMG C 63 S 510 lóerős változata alapján. A tuning során a német szakemberek a leghagyományosabb felfogásban a motorerőre koncentráltak.

Manhart
Manhart

A tugning alapja az MHtronik Powerbox motorvezérlő program, de módosították a kipufogórendszert, kicserélték a turbófeltöltőket  és új üzemanyag-szivattyúval is büszkélkedhet a tuningolt autó.

Mindezek nyomán a 4.0 literes V8-as teljesítménye 510-ről, 712 lóerőre nőtt. A nyomatéka 700-ról, 920 Newtonméterre, ami az AMG Speedshift MCT 9-fokozatú sebességváltó áthangolását is szükségessé tette. 

Manhart
Manhart
Manhart
Manhart

A Manhart CR 700 Wagon néven bejegyzett autó végeredményben egy Mercedes-AMG GT Black Series sportkocsi versenytársa lett kombiként. Csak egy adattal érzékeltetve: a CR 700 Wagon 5,5 mp alatt ér el 100-ról 200 km/h-ra.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.