szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Aston Martin bemutatta a már amúgy sem éppen gyenge DBX új csúcsmodelljét.

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni az Aston Martin első szabadidő-autóját, a 4 literes biturbó V8-as AMG motorral szerelt DBX-et. Ez az 550 lóerős és 2,2 tonnás sportterepjáró alig 4,5 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra, a végsebessége pedig 292 km/h.

László Ferenc

Most pedig megérkezett a DBX jobban kihegyezett új sportmodellje, a DBX707:

Aston Martin

A típusjelzésben szereplő számok a teljesítményre utalnak, vagyis a jól ismert erőforrás jelen esetben nem kevesebb, mint 707 lóerős teljesítményt ad le, ami mellé ráadásul nem kevesebb, mint 900 Nm-es nyomaték társul. Emlékeztetőül, a normál DBX "csak" 700 Nm-re képes.

Aston Martin
Aston Martin

Viszonyításképp, az általunk nemrégiben versenypályán is meghajtott Porsche Cayenne Turbo GT 640 lóerős teljesítményű, a Lamborghini Urus motorja pedig 650 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.

Aston Martin

A rajtelektronikás DBX707 3,3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, 7,4 másodperc alatt tudja le a 0-160-as sprintet, a végsebessége pedig 310 km/h.

Aston Martin

A 22-23 colos kerekekkel és sportfutóművel szerelt új Aston Martin forgalmazása a második negyedévben kezdődik meg, az alapár várhatóan 230 000 euró (81,7 millió forint) magasságában fog alakulni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!