Így tehető hajszálnyival sportosabbá a Skoda villanyautója

A tuningszettnek köszönhetően egyrészt kicsit jobban néz ki az Enyaq iV, másrészt a vezethetősége is javul.

  • hvg.hu hvg.hu
Így tehető hajszálnyival sportosabbá a Skoda villanyautója

A Skoda nemrégiben dobta piacra első igazi villanyautóját, a szabadidő-autók piacán hadrendbe állított és általunk is alaposan letesztelt Enyaq iV-t, melyről sokkal inkább a környezettudatosság és a városi használat jut eszünkbe, semmint a sportosság.

A H&R azonban azokra is gondol, akik egy picit sportosabbra hangolnák 148-265 lóerős teljesítményű elektromos Skodájukat.

HR

A német tuningcég 352 eurós (126 ezer forint) áron kínált sportrugói elöl 3,5, hátul 3 centiméteres ültetést hoznak magukkal.

HR

A Trak+ 93 euró (33 ezer forint) ellenében 1,6 centiméteres nyomtávszélesítést biztosít.

HR

A tuningalkatrészek az iV 50, iV 60, illetve iV 80 kivitelű Enyaqokhoz érhetők el.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Átlátnak és átnéznek Magyarországon – elégett a bizalmi tőkénk a diplomácia színpadán

Átlátnak és átnéznek Magyarországon – elégett a bizalmi tőkénk a diplomácia színpadán

Hiába próbálja magát a kormány nemzetközi tényezőnek bemutatni, 15 év dúlás után hatalmas feladat lesz újjáépíteni Magyarország tekintélyét a diplomáciában – mondja Hegedűs Dániel, a German Marshall Fund regionális igazgatója. Mi várható 2026 áprilisáig? Mi lenne a legveszélyesebb forgatókönyv a kormányváltás szempontjából? Mi lehet Amerika szerepe a Fidesz választási eredményében?