szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy nagyon sejtelmes fotón meg is mutatták, mire lehet számítani.

A Skoda Auto az idei év második felében új dizájvonalat mutat be, amely jelentősen megváltoztatja a mostani formanyelvüket. Az tervezési elv a „Modern Solid” nevet viseli, ami összhangban áll a csehek másik mottójával a „Simply Clever” megoldásokkal, vagyis az egyszerű, de okos ötletekkel, amik az autóikat jellemzik.

Skoda

A Skoda egyébként a félvezetőhiány és a koronavírus-járvány miatt tavaly 878 200 autót adott át vásárlóinak világszerte, ami 12,6 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. Mindez egyben azt is jelenti, hogy a korábbi terveikhez képest 280 000 autóval kevesebbet tudtak legyártani. Megoldásként, a legtöbb vállalathoz hasonlóan, a nagyobb profitot termelő modellek értékesítésére helyezték a hangsúlyt.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!